Recensie Jennifer, Beek 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vandeursen

Newbie
20
26/12/21
13
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/prive_8763305
Totale kosten (in euro)
€0,-
Goedendag,

Op de eerste plaats, ik plaats niet heel veel hier maar ik doe mijn best om zo volledig en duidelijk mogelijk te zijn.
Vandaag app contact gehad met de advertentie van Jennifer uit Beek.

Ze heeft meerdere advertenties uit staan. Ik vroeg haar naar de kosten en de bevestiging van haar aangeboden diensten. In mijn geval was ik erg geïnteresseerd in anaal sex met haar.
Enfin, de kosten waren besproken en natuurlijk was alles mogelijk. Ik vond het uiteraard heel raar, €100 voor 30 min met anaal, meerdere hp, pzc, cim enzo enzo.
Maar de bevestiging had ik gekregen dus daar de auto in. Ik kreeg een straatnaam door gelegen in Geleen, J****straat.
Eenmaal aangekomen werd er mij gevraagd om een foto van mijn gezicht te versturen. Ik kreeg er ongevraagd ook eentje van "een dame" waarbij het gezicht van de dame was geblurd. Helaas ga ik daarin niet in mee en reageerde dat ook zo terug, als ze de date aan de deur willen annuleren dan mag dat van mij maar geen foto. Daar werd akkoord mee gegaan en ik kreeg de straatnaam met huisnummer door. Is dus de straat achter de straat waar ik eerst naar toe werd gestuurd. Ik parkeer de auto en loop naar de woning. Ik bel aan en direct ging de deur open. Een mooie dame in lingerie en met een ochtendjas liet me binnen, dit was NIET Jennifer (de dame uit de advertentie). Ik dacht al.. daar gaan we weer.
Gelijk gaat er een andere deur open waar een oudere man, nagenoeg kaal en met een bril heel snel kijkt en de deur weer dicht doet.
Uhm Oké!!
Ik en de dame naar boven.
Ik vroeg haar naam en waar Jennifer was. Ze snapte geen woord Engels en daar kwam de translate functie op de telefoon. De dame is Spaans. Ze vroeg me wat mij allemaal is beloofd kwa diensten. Gelijk vulde de dame aan dat ze geen anaal doet en niet pijpt tot het einde…
Ze was overigens de enigste dame vandaag zei ze.
Deze dame was echt een hele mooie verschijning en ze was aardig. Ik heb heel even getwijfeld om te blijven maar he , afspraak is afspraak bij mij.
Ik heb de dame uitgelegd over de afspraken en ze was erg begripvol.
Met onverrichte zaken vertrokken.
Eerst wilde ik nog die man aanspreken in de woning maar ik weet dus niet wat zijn functie hierin is. Later via de app de dame nog bericht. Ze zei dat de huidige dame geen anaal doet en ik maar een andere keer moest komen wanneer er wel een dame is voor anaal. Echt heel bizar dit.
Iets van een goedmakertje in de zin van speciale aanbieding voor de aanwezige dame zat er niet in.
Helaas maar dan waarschuw ik de mede wandelaars hierbij.
Een recensie formulier invullen gaat niet, er is niks gebeurd en de dame (Jennifer) heb ik nooit gezien.
De reeds aanwezige dame was nogmaals een mooie verschijning.
Haar kom ik niet tegen in andere advertenties die er gruwelijk veel op lijken.
Jammer maar helaas….

Wat jammer dat je nieuwe jaar zo begint maar je hebt het goed opgelost, ik lees best veel dat misgaat met dat soort afspraken gelukkig is dat voor mij ver van mijn bed show, ik speel liever op safe ik ga meestal naar een privehuis in de provincie Utrecht waar ik woon, maar ook daar kan het weleens mis gaan, zeker weten. Ik hoop dat je volgende afspraak wel goed verloopt, Suc6es.

Zal dit hetzelfde adres en misschien dame zijn zoals @Roesjesjager ..?

Is dit een normale woning en persoon dat dit verhuurd/uitbuit of...?

Terug
Bovenaan Onderaan