Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSame here. Probeer al langere tijd contact met haar te krijgen, maar ze reageert niet op de appjes. En inderdaad maar 1 vinkje in Whatsapp. Dus ik vraag me af of ze het nummer nog wel gebruikt.Ik heb haar nummer, die op kinky staat toegevoegd en een bericht gestuurd. Maar mijn berichten komen niet aan bij haar (1 vinkje). Zijn er meer die hier last van hebben? Ik heb haar in het verleden bezocht, toen een prima date gehad.
Voor mij hetzelfde. Haar advertentie is ook 28 dagen geleden voor het laatst vernieuwd, dus ik denk dat ze er niet is.Ik heb haar nummer, die op kinky staat toegevoegd en een bericht gestuurd. Maar mijn berichten komen niet aan bij haar (1 vinkje). Zijn er meer die hier last van hebben? Ik heb haar in het verleden bezocht, toen een prima date gehad.
Dat is zeker een uitdaging. Ik ben vaak geweest toen ze nog ontving in Woerden, een heel lieve mooie meid. Ik heb het al eens gezegd, als ze wat meer betrokken was bij het spel zou het een topper zijn en kon ze vragen wat ze wilt. Jammer dat ze zo'n end weg zit.misschien een uitdaging voor reactie
Jennifer is een fantastische meid, maar inderdaad: reactieloos en dat vind ik wel jammer. Ik heb met haar het hele pakket gedaan maar het was allemaal wel vanilla-sex.Na werktijd toch langs kunnen komen omdat ik uit had gelegd dat ik voor werk veel weg ben. Ze heeft me lekker lang gepijpt pzc. Vooral 69 zodat ik haar kon likken en vingeren. Ieder standje zodat ik dieper kan, meer vingers kan gebruiken vind ze prima. Ze pijpt niet diep en kan het ook niet na vragen, wat ze wel goed doet is het pauzeren tussen tijds en na vragen ballen en omgeving likken. Ik heb vaak meegemaakt stoïcijns door pijpen waardoor ik vaak al kom. Als je wil kan ze plezieren en uitstellen. Met nog 10 min te gaan wou ik graag neuken en in haar klaarkomen. Ze laat inderdaad zoals eerder aangegeven alles toe. Hoe je ook likt, vingers gebruikt veel en diep of neukt hard diep of zacht, oogjes zijn dicht en geen geluid. Wanneer je hard wil knallen en iemand uit elkaar wil trekken tot tegen de limiet is dit fantastisch, misschien een uitdaging voor reactie. Helaas kom ik snel en hou ik van reactie waardoor het voor mij iets minder voelt. Ze heeft me beloofd een volgende x 2 maal te mogen klaar komen binnen werktijd van haar. Dan wil ik haar in ronde 2 anaal echt goed pakken om een complete ervaring te beleven.
Verder is dit prijs en kwaliteit dikke prima!
Dank voor het delen van eerdere ervaringen, dat heeft geholpen