Recensie Jennifer, Beilen (vh Barneveld, Voorthuizen) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar nummer, die op kinky staat toegevoegd en een bericht gestuurd. Maar mijn berichten komen niet aan bij haar (1 vinkje). Zijn er meer die hier last van hebben? Ik heb haar in het verleden bezocht, toen een prima date gehad.

Ik heb haar nummer, die op kinky staat toegevoegd en een bericht gestuurd. Maar mijn berichten komen niet aan bij haar (1 vinkje). Zijn er meer die hier last van hebben? Ik heb haar in het verleden bezocht, toen een prima date gehad.
Same here. Probeer al langere tijd contact met haar te krijgen, maar ze reageert niet op de appjes. En inderdaad maar 1 vinkje in Whatsapp. Dus ik vraag me af of ze het nummer nog wel gebruikt.

Voor mij hetzelfde. Haar advertentie is ook 28 dagen geleden voor het laatst vernieuwd, dus ik denk dat ze er niet is.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7114556-jennifer-i-am-on-holiday
Totale kosten (in euro)
190
Jennifer geeft op WhatsApp aan dat ze er weer is.

Ze heeft een prachtig lichaam en ik vond de locatie best prima eigenlijk. Jennifer is erg rustig en dienstbaar. Ze vind alles veel goed en laat veel toe wanneer je het vraagt. Dat is wel het nadeel gelijk: ze vindt het allemaal wel prima, ook de andere kant op. Het kan aan mij liggen uiteraard maar ik kreeg nergens reactie op, net of ze uitgeschakeld stond. Voor de rest prima: ze deed haar uiterste best om het me naar de zin te maken en het ziet er allemaal geweldig uit wanneer dat lichaamstype je ding is.
Dus dubbel. Ik heb die wisselwerking nodig, maakt dat je niet uit, dan is ze geweldig.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan