- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://casa-brugge.com/jeniffer/
- Totale kosten (in euro)
- 100
Donderdag ben ik in de namiddag eens tot Loppem gereden. Ik had een afspraak gemaakt met Jennifer. Op te eerste zicht leek ze mooier op de foto's, ze had een bril aan, ze had wel girl next door gehalte.
Direct na het wasje begon ze intens en volledig te kussen. Dan zakte ze af voor een zalige pijpbeurt. Ze kan echt deepthroaten, met veel speeksel. Toen op bed gaan liggen en afwisselend deepthroat en ballen likken. Zalig was dat. Ik mocht ook haar keeltje neuken tot eind en ik ben niet zo klein... Daarna nog lekker geneukt in zowat alle standjes waaronder mijn favoriet rechtstaand tegen de spiegel. Slikken doet ze ook voor 40 extra maar geen gebruik van gemaakt. Ik heb haar tieten vol gespoten.
Ze is klein, Lolita en echte tieten voor de liefhebbers
Nuria blijft mijn favoriet, maar zij komt wel aardig in de buurt.
Direct na het wasje begon ze intens en volledig te kussen. Dan zakte ze af voor een zalige pijpbeurt. Ze kan echt deepthroaten, met veel speeksel. Toen op bed gaan liggen en afwisselend deepthroat en ballen likken. Zalig was dat. Ik mocht ook haar keeltje neuken tot eind en ik ben niet zo klein... Daarna nog lekker geneukt in zowat alle standjes waaronder mijn favoriet rechtstaand tegen de spiegel. Slikken doet ze ook voor 40 extra maar geen gebruik van gemaakt. Ik heb haar tieten vol gespoten.
Ze is klein, Lolita en echte tieten voor de liefhebbers
Nuria blijft mijn favoriet, maar zij komt wel aardig in de buurt.