Recensie Jennifer,Delft (Lelystad, Arnhem) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joystick

Wandelaar
34
26/06/22
17
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4046288-jennifer
Totale kosten (in euro)
130
Leuke dame die zegt dat ze uit de Dominicaanse Republiek komt. Er is veel mogelijk. Ze spreekt alleen niet heel goed Engels, maar het belangrijkste verstaat ze prima. Is voorzichtig met afspreken. Zo zegt ze dat het clubje waar ze deel van uitmaakt de telefoonnummers checkt op basis van betrouwbaarheid en of een klant aardig is enzovoort... Zo kan het lastig zijn om af te spreken als je voor de eerste keer met haar afspreekt. Blijkbaar beoordelen de dames de klanten ook en delen zij hun ervaringen onderling.

Laatste vraag, in welke wijk van Arnhem ontvangt ze? (ik kom er regelmatig voor werk, dus niet handig als ik daar zakenrelaties ontmoet ;) ) en hoe is het apartment? Goed onzichtbaar bereikbaar en geen andere mensen aanwezig?

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4046288-jennifer#reviews
Totale kosten (in euro)
100
Ik heb haar een bezoek gebracht in Amersfoort.
Vrij parkeren, ontvangst in een grote flat.
Kreeg via de app een straatnaam in de buurt, een lange straat + een fotootje van haar uitzicht naar buiten. Dan mag je op zoek gaan naar hetgeen op de foto staat. Uiteindelijk was ontvangst niet in de eerder opgegeven straatnaam. Sta je vlakbij en je wordt gespot dan krijg je een video, over de wandeling naar de voordeur. Erg omslachtig.
Ze zat tussentijds op te jagen, waar ik uithing. ( aan t zoeken natuurlijk)

Ze deed gelukkig vriendelijk open en werd direct naar de slaapkamer begeleid.
Financiele verplichting gedaan.
Ze kleedde zich uit, ik mocht gaan liggen.
Ze begon eerst wat te masseren, kusjes geven op mn borst/buik en al (te)snel ging het rubber erom heen.

Normaliter als een condoom te snel in slappe toestand er omheen gaat, wordt ik daarna niet zo snel meer hard.

Toch kreeg ze het voor elkaar om mij leeg te zuigen. Dus met haar pijpskills zit het wel goed. Eigenlijk wilde ik haar neuken maar ze was zo druk bezig met pijpen, dat ik haar tijdens het pijpen in 69 heb laten liggen zodat ik haar smakelijke kutje nog kon proeven. Dat was dubbel genieten.
Je mocht verder overal aanzitten, borsten, kutje, vingeren, beffen zonder lapje.

Achteraf als ik het had geweten, had ik pzc genomen voor een kleine meerprijs. Destijds stond die optie er dacht ik niet bij. Of ik dacht voordat ik er heen ging, het is incl. Helaas zat de condoom er binnen aantal seconden al omheen.

Na afloop ( in rubber, in haar mond gekomen) even getongzoend en knuffel.
Voor herhaling vatbaar, maar dan doe ik pzc en intiem. Want dat is nu helaas niet gebeurd.

Terug
Bovenaan Onderaan