Recensie Jennifer Emanuelas Angels, Temse. Dominicaanse republiek. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Krokettje

Stamgast
Forumpionier
940
23/07/21
809
48
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Vandaag rond de middag nog eens richting temse gereden omdat Jennifer van op de foto's me toch wel aansprak.eens toegekomen aan het huis toch wel opmerkelijk kalmer dit waarschijnlijk vanwege het verlof.
Bij de binnenkomst melde de patron dat er 4 dames zich gingen presenteren. Eerst lucia gezien die een zwart satijnen lingerie setje aanhad en een rokje droeg . Uitgebreide knuffel van haar gekr3en om haar te plagen eens haar roken omhoog getrokken waardoor ik haar zwarte string zag. Ze kon erom lachen en ze pakte me nog eens goed vast
Erna kwam mila zich presenteren in een zwart rose boddy. Ook weer eens goed haar kont vastgepakt en haar edn lekkere knuffel gegeven. Dan Jennifer gezien en mij ook een stevige knuffel gegeven en een zoen op de mond. Ze draaide zich om en gaf mecnog een vette knipoog. Ruby niet meer gezien omdat ze blijkbaar net een afspraak was geboekt. Ze was niet meer vrij blijkbaar.
Heb dan aan de patron gezegd datik zou kiezen voor Jennifer.
Ze kwam terug met een sexy brilletje aan en deed teken met haar vingertje dat ik haar mocht volgen de trap op. Ik nam meteen haar lekkere latina kont in mijn habden en dat had ze meteen wel graag. Eenmaal boven in de kamer kin de pret helemaal beginnen en we gingen volop tongzoenen. Ze houdt haar totaal niet in en de gfe spat er gewoon vanaf. Ik mocht aan haar haar komen en zij begon ook te likken aan mijn oor. We hielden ons allebei niet in en we trokken elkaars kleren uit. Wat een hete Latina vrouw is me dat !! Dan deed ze teken dat we nog naar de badkamer moesten gaan om mij te verfrissen. Ze pakte mijn ondertussen keiharde kroketje vast en ze waste hem aan de kraan uitgebreid. Ook de handjes moeten worden gewassen. Jennifer deed dit niet maar vermoedelijk doen ze dit na het werk want op het eind bleef ze nog even ba op haar kamer. Dan terug aangekomen op de kamer mocht ik beginnen met likken en zuigen aan haar borsten en er kwam niks van gejammer of gezaag dat ze te gevoelig zijn .zalig! Wat een lekkere dame en wat een vrijheid! We gingen ook opnieuw tongzoenen en elkaar meer en neer knuffelen en we deden dit nog even verder op het bed. Dan zette ze zich met haar natte poes op mijn gezicht en mocht ik haar beffen. Ik heb ze 2x kunnen klaarbeffen en wat smaakte dat sapje heerlijk. Erna mocht ik haar ook nog vineren terwijl ik aan haar lekkere loezen mocht likken. Ze kreunde en kirde van de pret 🤣🤣🤣.Daarna was het haar beurt om mij te pijpen en mijn ballen verdwenen ook in haar mond. Dit doet ze geweldig goed. Na een tijdje zijn we over gegaan baar cowgirl waar ik het werk mocht doen en ze heerlijk van genoot.ik gaf serieus van jethe ondertussen e ik kwam serieus in haar klaar. Wat een vrouw. Is zeker en vast voor mij een toppertje. Zalig massage nog gekregen achteraf en nog een klein babbeltje in het Spaans. Enige nadeel, ze verstaat niks can Engels naar dat zal mij een zirg wezen. We begrepen elkaar al duidelijk van bij de meet af aan en ik kan ze alleen maar aanraden. Blijft normaal gezien tot 8 augustus in het huis rn zou in september ook al een terugkeer willen doen on hetzelfde huis. Heb veel respect voor haar en je krijgt er gegarandeerd veel voor terug.

"""Ik mocht aan haar haar komen en zij begon ook te likken aan mijn oor."""""

Ooit al ergens geweest waar je 'niet aan haar haar mag komen' ?
Snel tevreden zijn garandeert ietsje meer het succes dan bij een kritische ingesteldheid.
Toch bedankt voor de recensie.

Terug
Bovenaan Onderaan