Recensie Jennifer, Inge's Privé, Berchem 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rivaldo

Newbie
16
29/12/21
13
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jennifer geweest in Berchem. Eerste keer dat ik afsprak in dit appartement. Op zich viel het qua privacy beter mee dan ik gedacht had, al kwam ik bij het buitengaan een oud koppel in de gang beneden tegen. Toch altijd een beetje genant.

Leuke ontvangst van Inge. Het was wel heel druk, echt een op en afgaan van klanten. Eerst kreeg ik de "woonkamer" toegewezen, maar uiteindelijk, na dat ik zelf alles al had uitgetrokken en Jennifer al was komen kennismaken, mocht ik toch naar de (mooiere) slaapkamer verhuizen. In het wisselen, passeerde ik Kelly, die dan in de woonkamer zou ontvangen. Ook een beetje genant om zo kennis te maken (beide met onze kleren in de hand), maar als je van grote borsten houdt, zal zij wel helemaal je ding zijn. Wat een boezem! En heel vriendelijk ook. :)

Douchen kan vooraf, en Jennifer vond het zeker niet erg om mee te komen. Daar was het al erg gezellig, maar in de slaapkamer begon natuurlijk het echte werk. Jennifer heeft een heel mooi, slank lichaam, en is bijzonder zacht. Ze heeft kleine borsten en een fijne, maar stevige poep. Niet een typisch Afrikaans lichaam dus, maar sowieso wel enorm knap. Ze pijpt echt wel goed, en vroeg ook om haar bezig te zien in de spiegel naast ons. Daarna op het bed beland, en na het verderzetten van de pijpbeurt aan de seks begonnen. Ze weet het natuurlijk allemaal een beetje "aan te kleden", maar nooit het gevoel dat ze echt aan het faken was. Lang kon ik het alleszins niet volhouden.

Nadien volgende een leuke massage en nog wat aftrekken. Ik vroeg of ik haar mocht masseren, en dat vond ze heel fijn. Daarna heb ik haar gebeft en naar een hoogtepunt gebracht. Dit leek een echt te zijn (ofwel kan ze heel goed acteren). 1x klaarkomen was voldoende voor mij. Nog wat gebabbeld en afscheid genomen. Dikke aanrader voor mij!
 
Jennifer heeft nooit op de foto's gestaan , werk er wel nog degelijk ,bij iedere dame bij Inge privé kun je tongzoenen
Tiens, Mulan.
Als ik de fotogalerij bekijk zie ik toch drie foto's met een ebbenhouten dame op ? (zoals de website haar beschrijft)
Twee keer solo en één foto (met handboeien) samen met Laila ??
Is dat niet Jennifer dan ?
 
Eindelijk de kans gehad om dit pareltje te bezoeken en het is echt meegevallen.
Keimooie dame met schoon figuurtje en leuke babbel.
De sex was ook lekker met hoog gfe-gehalte, tongzoenen kon mss net iets dieper maar kon ermee door
Kortom voor herhaling vatbaar.
 
Is het ontvangstadres in Berchem binnen of buiten de ring? Naar tijdsbesteding maakt dit een groot verschil kwestie van aanrijden, parkeren....
Is op een grote baan niet zo heel ver van binnen ring en autostrade parkeren is mogelijk aan het appartement wel parkeerschijf plaatsen of betalen jennifer werkt niet in weekend soms ook nog andere dagen niet best afspraak maken , veel plezier top dame 👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag afspraak gemaakt met Jennifer. Tevens mijn eerste bezoek bij Inge tout court. Jennifer is een mooie afrikaanse dame van 25. Na korte kennismaking zijn we erin gevlogen. Jongens wat een neuktalent is me dat zeg. Ze liet me alle kanten van de kamer zien. Ze geniet er zelf van en ik mocht haar in alle standjes neuken en beuken. Toen ik begon over te koken vroeg ik waar ik mocht komen. Haar antwoord "anywhere you want baby" vervolgens ging het rubbertje eraf en spoot ik mijn warme pap in haar mondje waarbij ze gewillig bleef zuigen tot ze de laatste druppel binnen had. Zeker herhalingsgevaar.
Bedankt @Mulan voor de tip👍
 
Gents, ik ben nogal een hangende borsten fan. Ik las dat Jennifer kleine borsten had, maar zijn deze aan de hangende kant, of stevig? Weet iemand dit?
Alvast bedankt, P.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een eerste maal langsgeweest bij Inge, eerst gebeld om te informeren en een halfuur later kon ik langsgaan.

Inge is een sympathieke dame, verwelkomde me in het huis en liet de meisjes zich voorstellen. Toen ik er kwam was iedereen nog beschikbaar en ik koos voor Jennifer aangezien ik nog weleens met een zwartje wou sexen.
Eerst de douche in en nadien op de kamer.

Jennifer kwam naar me toe en we zijn begonnen met zoenen, nadien zijn we verdergegaan op het bed met zoenen en begon ik haar te vingeren. Hier leek ze wel van te genieten waarna ze overschakelde op pijpen. Het tongzoenen vond ik goed maar niet super, het pijpen daarentegen vond ik zalig. Ze wisselde goed af in tempo en intensiteit waarna het niet lang meer duurde eer ik klaarkwam, had haar nog gevraagd of het in haar mondje mocht maar dat was extra bijbetalen en daar had ik geen zin, dus heb ik haar op tijd verwittigd dat het eraan kwam.

Na de eerste ronde gaf Jennifer me een heerlijke massage waarna we aan de 2e ronde konden beginnen en ik haar kon neuken terwijl ze op mij zat. Dit deed ze wederom zeer goed.

Na de daad heb ik dan nog een douche genomen en bij het buitenkomen kwam ik Inge in haar blootje tegen toen ze op weg was naar de badkamer er hangt hier een leuke ongedwongen sfeer in huis. :)

Om af te sluiten nog een muntje in de mond en een afscheidsetentje van Inge.

Ondanks het feit dat ik bij de andere dames geen wauw-gevoel had op het gebied van hun uiterlijk, denk ik wel nog eens langs te gaan. Je kan vaak een veel beter uurtje hebben met een dame die geen supermodel allures heeft maar wel een leuke instelling dan omgekeerd en ik heb het gevoel dat dit wel goed zit in deze zaak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag voor de eerste keer naar Inge geweest in Berchem, voor Jennifer gekozen en het me zeker niet beklaagd. Ook de andere meisjes werden voorgesteld en die zagen er ook lekker uit.
Inge is trouwens een hele vriendelijke dame.
Eerst een douche genomen en de pret kon beginnen!
Jennifer is een hele knappe meid met een prachtig lichaam.
Begonnen met lekker te kussen en tongzoenen, die lekkere lippen smaakten zalig.
Heb haar daarna gebeft waar ze van genoot.
Daarna heeft ze me langdurig gepijpt zonder condoom, de ballen werden ook niet vergeten, dit kan ze fantastisc!
Daarna reverse on top, het duurde niet lang voor ik klaarkwam.
Even bijkomen en wat gepraat.
Tweede ronde dan, terug lekker pijpen en haar daarna in doggy genomen waarbij ik stevig mocht doorbeuken
ik ga hier zeker nog eens terug, ofwel terug bij Jennifer of anders iemand anders proberen.
Topzaak!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook eens voor de eerste keer naar dit voor mij onbekende privé huis geweest, en ik denk dat ze er daar een nieuwe vaste klant bij hebben! Ja, het was wat rommelig omdat ze gingen verhuizen naar een verdieping hoger (dat zou inmiddels gebeurd moeten zijn) en ook best wel chaotisch, omdat ik eerst nog even op Jennifer moest wachten en dan maar in het kleine keukentje tegenover een schaarsgeklede Laila werd gezet met een watertje :cool: , maar dat was best leuk. Gehorig is dat appartement inderdaad ook wel, ik kon een dame hard horen kreunen en hijgen, en volgens mij moet dat toen al Jennifer geweest zijn.

Eenmaal de zwarte tijger beschikbaar was en poedelnaakt de keuken indartelde, kon ik even snel douchen en daarna begon de pret echt.
Jennifer is zoals hierboven al gezegd een erg leuke en sexy verschijning. Volop TZ van begin tot einde, haar pijpkunsten (zc) zijn zeer, zeer goed. Haar lekkere poesje (mét streepje schaamhaar, heerlijk) flink verwend, en daarna gevraagd om het rubbertje aan te brengen om haar te kunnen nmc.
Nadien het halve uurtje volgemaakt met social talk, dit is gewoon een fijne down-to-earth dame die weet wat ze wil en graag doet wat ze doet.
Bij het buitengaan kwam Inge zelf nog even een praatje maken en de overige meisjes voorstellen, alles op een zeer ongedwongen en spontane manier. Ik ben fan!

PS: er staan nu trouwens ook (opnieuw?) foto's van Jennifer bij de advertentie op RL.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/inge-s-prive-aanrader-waard-trio.html
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jennifer heeft een prachtig lichaam. Ze weet bovendien perfect hoe ze langzaam moet opbouwen met een mix van tongzoenen, knuffelen en pijpen. Je mag haar ook uitgebreid en verschillende keren beffen tot ze zelf klaar komt (ik denk dat het echt is, maar toegegeven, dat weet je nooit helemaal zeker). Kortom, een aanrader.
 
Onlangs ook eens voor de eerste keer naar dit voor mij onbekende privé huis geweest, en ik denk dat ze er daar een nieuwe vaste klant bij hebben! Ja, het was wat rommelig omdat ze gingen verhuizen naar een verdieping hoger (dat zou inmiddels gebeurd moeten zijn) en ook best wel chaotisch, omdat ik eerst nog even op Jennifer moest wachten en dan maar in het kleine keukentje tegenover een schaarsgeklede Laila werd gezet met een watertje :cool: , maar dat was best leuk. Gehorig is dat appartement inderdaad ook wel, ik kon een dame hard horen kreunen en hijgen, en volgens mij moet dat toen al Jennifer geweest zijn.

Eenmaal de zwarte tijger beschikbaar was en poedelnaakt de keuken indartelde, kon ik even snel douchen en daarna begon de pret echt.
Jennifer is zoals hierboven al gezegd een erg leuke en sexy verschijning. Volop TZ van begin tot einde, haar pijpkunsten (zc) zijn zeer, zeer goed. Haar lekkere poesje (mét streepje schaamhaar, heerlijk) flink verwend, en daarna gevraagd om het rubbertje aan te brengen om haar te kunnen nmc.
Nadien het halve uurtje volgemaakt met social talk, dit is gewoon een fijne down-to-earth dame die weet wat ze wil en graag doet wat ze doet.
Bij het buitengaan kwam Inge zelf nog even een praatje maken en de overige meisjes voorstellen, alles op een zeer ongedwongen en spontane manier. Ik ben fan!

PS: er staan nu trouwens ook (opnieuw?) foto's van Jennifer bij de advertentie op RL.
Interessant die foto's, staat de Poolse Leila daar dan op foto's 5 en 6 ?
Beiden staan al even op mijn lijstje maar tot nu toe werd het altijd SKW, Wommelgem of Borsbeek....
Alvast bedankt voor info
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan