Recensie Jennifer (Lopez), Gent, Schepenenvijverstraat 23-1 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flak

Newbie
20
11/10/22
8
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na enkele toertjes rondgelopen te hebben, mij laten vangen door de glimlach van deze dame. Wat heb ik mij dit beklaagd... Ze stelde zichzelf voor als Jennifer (Lopez) uit Hongarije.
Pijpen, enkel het topje, aftrekken alsof er een motortje in die arm zat. Trok op niks. Daarna afgewerkt in missionaris enkel en alleen omdat ik mn €50 wou verzilveren. Samengevat, een hele leuke/sexy body, maar service kon een stuk beter. Of het moet zijn dat er totaal geen klik tussen ons was.
 
Na enkele toertjes rondgelopen te hebben, mij laten vangen door de glimlach van deze dame. Wat heb ik 😉mij dit beklaagd... Ze stelde zichzelf voor als Jennifer (Lopez) uit Hongarije.
Pijpen, enkel het topje, aftrekken alsof er een motortje in die arm zat. Trok op niks. Daarna afgewerkt in missionaris enkel en alleen omdat ik mn €50 wou verzilveren. Samengevat, een hele leuke/sexy body, maar service kon een stuk beter. Of het moet zijn dat er totaal geen klik tussen ons was.
Dag Flak,

Troost je man, ge zijt niet alleen. Ik heb daar in die bar op de hoek (Babylon) ook al veel ontgoochelingen opgelopen. Pure oplichterij...

En toch (voor mij) één grote uitzondering. Tot begin mei 2022 zat daar Antonia (helemaal op de hoek). Jong (25), mooie looks, mooi lichaam, vriendelijk, geen tijdsdruk (integendeel), zéér hygiënisch, steeds goedgemutst, zin voor humor,.... Enfin alles erop en er aan.

Met grote oorsprong en op alle vlakken de allerbeste DVP die ik ooit bezocht. Ik ben dan ook veel bij haar geweest. Ik was nooit ontgoocheld. Integendeel... Wat een lief meisje (die alle knepen van het vak kent).
Medewandelaars die haar gekend hebben gaan mij allicht niet tegenspreken. Stak er op alle vlakken met kop en schouders bovenuit daar in Gent. Ze vertelde mij dat ze in haar geboorteland een zaak zou proberen op te starten.
Als dat zou lukken zouden we haar dus iet meer terugzien. Voor één keer wens ik haar geen succes toe... 😉.

ps: ze stapte voorheen al even uit 'het vak' omdat ze toen een lief had (dacht ik). Lang heeft die liefde evenwel niet stand gehouden.

En verder in de Rosse Buurt: een paar mooi ogende dames maar daarmee is meestal alles gezegd.... Moest je dan - tegen de verwachtingen in - toch een pareltje ontdekken dan mag je mij dat uiteraard steeds laten weten...

Grt. Dorisday.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan