Recensie Jennifer Lopez - Vingerlingstraat 7, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
01/08/22
1
Blonde tv in skw, gisterenavond aangetroffen, spreekt frans en alhoewel ik door geen borsten zag twijfeldde, kon ze me naar binnen flirten.
Wat volgde: ongelooflijk!!! Kus en rimwerk langs haar kant, dat ik moest vechten om haar te doen laten stoppen, duurde dus niet lang voor het kruit geschoten was...
Zelfs hierna bleef ze maar doorgaan toen ik me opfriste. Met een glimlach buiten geweest: tot ik besefte dat ik andermans bacillen ook zo kon binnenkrijgen, ondanks dat: herhalingsgevaar!
 
Blonde tv in skw, gisterenavond aangetroffen, spreekt frans en alhoewel ik door geen borsten zag twijfeldde, kon ze me naar binnen flirten.
Wat volgde: ongelooflijk!!! Kus en rimwerk langs haar kant, dat ik moest vechten om haar te doen laten stoppen, duurde dus niet lang voor het kruit geschoten was...
Zelfs hierna bleef ze maar doorgaan toen ik me opfriste. Met een glimlach buiten geweest: tot ik besefte dat ik andermans bacillen ook zo kon binnenkrijgen, ondanks dat: herhalingsgevaar!
hoeveel heeft het plezier gekost?
 
Vingerling 7 it is!
50 euro, basic prijs.. jammer dat ik ietq ingepland had of zat nog meer bij haar binnen.
Vandaag een toer gelopen in de vooravond maar er was iemand van ons goed bezig daar, na 3 kwartier gaf ik het op.
Een pareltje ontdekt...
 
Vingerling 7 it is!
50 euro, basic prijs.. jammer dat ik ietq ingepland had of zat nog meer bij haar binnen.
Vandaag een toer gelopen in de vooravond maar er was iemand van ons goed bezig daar, na 3 kwartier gaf ik het op.
Een pareltje ontdekt...
Je zal moeten rap zijn, vertelde me dat ze op 2/12 naar Colombia vertrekt (thuisland) voor enkele maanden …… voorlopig laatste dag dat ze werkt/aanwezig zal zijn 30/11/2022.…… (als ik me niet vergis tot februari begin of eind zou ik niet meer kunnen zeggen) en voor u info werkt tot 20 u
 
Ze heeft ook een pijptechniek waarbij je denkt dat alles zc is en dat je haar mondje volspuit maar telkens heeft ze dan toch ongemerkt een condoom erover getrokken. Voor de rest kan ik zeker beamen wat boven beschreven wordt. Tot je buiten bent blijft ze je bepotelen en tongzoenen. Heel lekker ding
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandagnamiddag, voor de eerste maal sinds haar terugkeer uit Colombië bij Jennifer Lopez binnengewandeld.
Ze stond er uitdagend en aantrekkelijk te wezen in latexbroek :p, nog nooit gezien bij haar dus was wel geprikkeld .
Na het naar boven lopen op de trap in de kamer gekomen en op een speelse opgeilende manier , met tongzoenen mij van mijn kleding ontdaan.
Plaatsgenomen op het bidet en op speelse flirterige manier werd overgegaan tot het wasje 🚿,
na het wasje op het bed beland en geile GFE sex gehad met poppers, zowel actief als passief……..
Persoonlijk bezoek ik haar al langer (op het vroeger forum nog recensies over geschreven).
Zeker geen klokkijkster en moet soms aangeven om af te remmen omdat ik nog niet wil klaarkomen🤪
hetwelke ze dan zeker doet en verandert dan van positie.
Wat me vroeger ook al overkomen is dat ik volgens haar te snel was klaargekomen (volgens wat ik betaalde) en zij dan nog een tweede ronde wou beginnen, maar ik had geen tijd (daarom dat ik klaarkwam zonder af te remmen )……. Na het spel nog ff uitblazen en massage krijgen, geholpen worden tijdens het opfris wasje en na het aankleden de vraag krijgen of ik nog een drankje en of stukje chocolade of stukje fruit wil om terug op krachten te komen .……. 🤪
 
Maandagnamiddag, voor de eerste maal sinds haar terugkeer uit Colombië bij Jennifer Lopez binnengewandeld.
Ze stond er uitdagend en aantrekkelijk te wezen in latexbroek :p, nog nooit gezien bij haar dus was wel geprikkeld .
Na het naar boven lopen op de trap in de kamer gekomen en op een speelse opgeilende manier , met tongzoenen mij van mijn kleding ontdaan.
Plaatsgenomen op het bidet en op speelse flirterige manier werd overgegaan tot het wasje 🚿,
na het wasje op het bed beland en geile GFE sex gehad met poppers, zowel actief als passief……..
Persoonlijk bezoek ik haar al langer (op het vroeger forum nog recensies over geschreven).
Zeker geen klokkijkster en moet soms aangeven om af te remmen omdat ik nog niet wil klaarkomen🤪
hetwelke ze dan zeker doet en verandert dan van positie.
Wat me vroeger ook al overkomen is dat ik volgens haar te snel was klaargekomen (volgens wat ik betaalde) en zij dan nog een tweede ronde wou beginnen, maar ik had geen tijd (daarom dat ik klaarkwam zonder af te remmen )……. Na het spel nog ff uitblazen en massage krijgen, geholpen worden tijdens het opfris wasje en na het aankleden de vraag krijgen of ik nog een drankje en of stukje chocolade of stukje fruit wil om terug op krachten te komen .……. 🤪
vertel me alsjeblieft, bij welk raam vind je het?
 
Blonde tv in skw, gisterenavond aangetroffen, spreekt frans en alhoewel ik door geen borsten zag twijfeldde, kon ze me naar binnen flirten.
Wat volgde: ongelooflijk!!! Kus en rimwerk langs haar kant, dat ik moest vechten om haar te doen laten stoppen, duurde dus niet lang voor het kruit geschoten was...
Zelfs hierna bleef ze maar doorgaan toen ik me opfriste. Met een glimlach buiten geweest: tot ik besefte dat ik andermans bacillen ook zo kon binnenkrijgen, ondanks dat: herhalingsgevaar!
ik heb hier ook meermaals zeer goede seks mee gehad, maar ook heb ik tijdens een wild moment anale sex gehad zonder condoom, ze verzekerde mij dat ik de enige was en dat ze gezond was. heeft iemand nog deze ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan