Recensie Jennifer, Oudekennissteeg 7-L, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zijn jullie wel eens per ongeluk ergens naar binnen gestapt?

Ik dus wel. Aan de wandel in de storm dacht ik bij de Oude Kennissteeg Michelle te zien staan door de haarkleur van de dame in het raam, mijn slechte ogen op afstand en het gure weer en ze wenkte dus deed ik een stap in de richting van het raam.

Even dacht ik nog: Michelle staat toch altijd op 7-R, maar omdat Veronica nu op het hoekje van de OZA en de Molensteeg staat had dit gekund. Ik werd vriendelijk welkom geheten, stapte half twijfelend naar binnen, had toen door dat dit Michelle helemaal niet was, maar toen was de deur al weer achter me dicht gedaan en de gordijntjes waren dicht geschoven.

Ook had ik nog geen how much for what gesprekje gevoerd.

Binnen deed ik dat wel, maar net zo soepel als Jennifer me naar binnen had begeleid, zo vloeiend was haar truukje ook. Of sprak ze het nou gewoon onduidelijk uit?

'50 for blowjob & sex, 100 for sex'.

Ik moest het even laten bezinken. Dus gepijpt worden en neuken 50, alleen neuken 100. Right.....pas nadat ik mijn handen even warm gewassen had begreep ik hoe subtiel dit gebracht was of hoe zij het helder denkt aan te geven maar het toch verkeerd begrepen kan worden.

Ze zei waarschijnlijk: blowjob sex 50, ook echte sex erbij 100. Dus alleen pijpen 50 en met neuken erbij 100. Dus Knight tikte 100 af, zei iets van 'doe mij de combo' maar, zij keek blij, werd net even iets hartelijker (was al best vriendelijk daarvoor ook) en zei dat ik voor haar moest gaan staan terwijl zij op de rand van het bed ging zitten.

Condoom ging er om (ze doen gewoon niet aan voorspel), ze pijpte me stijf en na een tijdje vroeg ze of ik op mijn rug op het bed wilde gaan liggen. Vervolgens werd ik stevig verder gepijpt en dacht ik bij mezelf: 'Tsja, op zich valt er weinig op af te dingen, ze pijpt, maar echt met gevoel is het niet, meer zoals je een ballon opblaast, maar dan andersom.'

Zie hier het dilemma van de gaandeweg ervaren wandelaar, je weet dat dit niet echt een memorabel bezoekje gaat worden, maar bent wel geil in het moment. Ze ging als de brandweer, meer als een wedstrijd intens pijpen dan dat je echt merkt dat er een bedoeling of gevoel achter zit.

Daarna bood ze me spontaan 69 aan als evt beschikbare extra. Aangezien het bij mij echt ondenkbaar is dat ik een dame van plezier ga beffen (nou ja, niet helemaal ondenkbaar, maar zeker op de Wallen begin ik daar echt niet aan), bedankte ik vriendelijk voor de eer.

Ze vroeg me in welk standje ik wilde neuken en ik twijfelde, maar ze manoevreerde ons naar doggy toe en ik ging daar netjes in mee. Op zijn hondjes neukten we best stevig voor mijn doen en ik had goed houvast aan haar heupen en bil-partij.

Toen ik koos voor een iets ander ritme en even wat rustiger ging, vroeg ze of ik klaar gekomen was. Dat was niet zo, dus intensifeerde ik het ritme maar weer even en in de hogere versnelling bereikte ik uiteindelijk wel mijn hoogtepunt.

Ze deed het condoom af, deed het in een prullenbakje verdwijnen en we wasten ons.

Jennifer bleek hier al een jaar of 5 te werken en uit Brazilie te komen. Ik had dus een blondine met wat sluiker haar uit Litouwen en echte, wat kleinere borsten en een blondine met meer krul uit Brazilie en iets vergrote sili-borsten niet uit elkaar kunnen houden. Daar gaat mijn wandelaars-geloofwaardigheid.

Ik gokte de stad waar ze vandaan kwam in 1 keer goed en we babbelden lekker door waarbij nog maar eens bleek dat het een uitbundige, aardige, voor menigeen attractieve dame was, maar waardoor ook bleek dat ik meer met wat ingetogenere Oost-Europese types heb.

De keren dat ik Zuid-Amerikaanse dames heb bezocht waren altijd erg relaxed en vriendelijk, maar ik mis toch de opwinding die ik bij Oost-Europese dames wel voel.
De sex is ook iets meer rechttoe rechtaan, fysieker, meer gewoon lekker bonken zeg maar.
En ik geniet juist van subtiliteiten.

Ze wilde weten of ik me nu beter voelde, nu ik lekker klaar gekomen was. Ja, dat wel. Ze pakte haar handtas en gooide er wat dingetjes uit de kamer in. De werkdag zat er bijna op.
We gaven elkaar drie kussen en het standaard gesprekje over het weer en Corona volgde.

Eenmaal buiten vervolgde ik mijn weg in de wetenschap dat er eigenlijk niets mis was met mijn bezoekje aan deze lieve dame, maar dat ik me er een maand later ook niet al te veel van zou kunnen herinneren.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan