Recensie Jenny, Moers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pieter123777

Wandelaar
75
22/12/21
58
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Duits
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://m.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/moers-jenny-neu-13872776
Totale kosten (in euro)
100
Gisteren een enorm geile date gehad met deze Duitse damešŸ˜‹

Ze heeft een enorme sexdrive met 2 dikke jetsers als tieten en ze heeft een prachtig lichaam.

@Frank39v Je kunt dit vreemd vinden echter ik vind je reactie vreemd

1. je stelt hiermee dat je de recensie van Pieter niet gelooft. Tja als dit je basis is weggaan van dit forum zou ik zeggen
  2. Je gaat er van uit dat advertenties altijd moeten kloppen op inhoud. Keep on dreaming zou ik zeggen. Denk 99% van de advertenties klopt of de leeftijd niet, zijn de foto's fake of heel wat jaren oud en hemelen de adverteerders zich zelf op. Ook in dit geval als je dit niet accepteerd stoppen met hoeren bezoeken en stoppen op dit forum lijkt me. Dan kun je namelijk op bijna elke recensie wel reageren dat er volgens jou iets niet klopt.
Een ervaren hoerenloper als jou, Ik zie dat je sinds 2021 hier lid bent en inmiddels forumpionier bent, zou dit alles toch moeten weten denk ik.

Waardeer het juist dat iemand als Pieter een recensie schrijft

Ik zou zeggen Frank39v lekker thuisblijven.
Voor diegene die gaat hoor ik graag wat hij ervan vind😃

@Frank39v Je kunt dit vreemd vinden echter ik vind je reactie vreemd

1. je stelt hiermee dat je de recensie van Pieter niet gelooft. Tja als dit je basis is weggaan van dit forum zou ik zeggen
  2. Je gaat er van uit dat advertenties altijd moeten kloppen op inhoud. Keep on dreaming zou ik zeggen. Denk 99% van de advertenties klopt of de leeftijd niet, zijn de foto's fake of heel wat jaren oud en hemelen de adverteerders zich zelf op. Ook in dit geval als je dit niet accepteerd stoppen met hoeren bezoeken en stoppen op dit forum lijkt me. Dan kun je namelijk op bijna elke recensie wel reageren dat er volgens jou iets niet klopt.
Een ervaren hoerenloper als jou, Ik zie dat je sinds 2021 hier lid bent en inmiddels forumpionier bent, zou dit alles toch moeten weten denk ik.

Waardeer het juist dat iemand als Pieter een recensie schrijft

Nou nou, wat een aannames en oordelen. Je had ook eerst kunnen vragen wat ik dan precies vreemd vind in plaats van meteen met je vingertje te wijzen…

Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor het verder invullen van mijn opmerking.

En door….

Laatst bewerkt:
Nou nou, wat een aannames en oordelen. Je had ook eerst kunnen vragen wat ik dan precies vreemd vind in plaats van meteen met je vingertje te wijzen…

Maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor het verder invullen van mijn opmerking.

En door….
Maak je niet te druk om voodoo. Hij post veel berichten om te oordelen en stoken, maar voegt verder geen recensies toe aan het forum. Lekker laten gaan

Terug
Bovenaan Onderaan