Recensie Jenny, rottterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.497
20/08/21
2.130
51
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9007611-jenny#&gid=1&pid=7
Totale kosten (in euro)
150
Zojuist bij Jenny geweest....
Dame van de fotos? Op de achtergrond van de fotos waar ze het zwarte setje aanheeft staat dezelfde "kast" als in de kamer waar ze ontvangt.....dus zelfs recent. Op de fotos verbergt ze haar buik...ze heeft een flinke zachte buik....maar mij stoorde het niet. Ik vind haar een mooie meid.....dikker dan waar ik normaal voor zou gaan maar zeker mooi. Haar gezicht vind ik ook prachtig.
Afijn een beetje gezoend...... helaas als veel aziaten is haar mobd en tong klein maar wel vol tongzoenen....maar het mocht van mij langer. Pijpen....ik houd van aziatisch zacht kaar dit was wel met te weinig contact......ze wilde ook redelijk snel overgaan naar neuken..... ik niet......ik stond op springen.....ik weet niet hoe want vrijdag ben ik.een uur bij coral geweest en zaterdag mijn wekelijkse uur valeria.....maar toch was niet alles eruit 🤣
Dus ik vroeg haar nog even te zoenen.....daar ging ze in mee......daarna heb ik haar verwend....of ze vond het erg lekker of ze speelde goed toneel.....daarna een korte pijpbeurt.,.en toen missio....
Tering.....ik moest heel erg mijn best doen om niet meteen te spuiten.....dus hee rustig geneukt...in een hopeloze poging niet klaar te komen genietend van haar prachtige gezicht dat tien jaar jonger leek in die positie......ook hier had ze geweldige uitdrukkingen op haar gezicht.....een waar genot om naarvee kijken.....toen ik het echt niet meer hield vroeg ik of ik iver haar buik mocht spuiten......lol dat kwam tot aan haar schouder.....dat werd schoongemaskt met van die vieze chemische doekjes....volgens mij iets voor na het billen afvegen niet van die baby doekjes.....ze was trouwens keurig schoon.
Omdat pijpen redelijk kort was.....was ik bang dat ze zou proberen mij snel weg te eerken.....maar niets wss minder waar......ze bood zelf een massage aan en het was een uitstekende massage.....in lange tijd niet zo een goede massage gehad....na 65 minuten stond ik buiten.
Al met al een erg leuk meisje....jammer dat haar engels slecht is dat maakt het moeilijk om te communiceren. Maar ik ga misschien nog wel terug.....
O ze komt uit laos dat was mijn eerste uit Laos

Terug
Bovenaan Onderaan