Recensie Jenny , Sura Thai Massage, Meise ( Imde) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

walterweb

Newbie
3
08/09/25
5
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sura-thai-massage-new-girls-jenny-faa.html
Totale kosten (in euro)
100
Een keer langsgeweest bij dit massagesalon . Dit had vroeger een niet zo goede naam had ik gelezen maar toch geprobeerd . Zeer prachtige locatie , alles is nieuw nieuw . Prachtige kamers dito douches . Ontvangen door Jenny en ook massage van haar gekregen . Na de douche waarbij ze me hielp met afdrogen me neer gevleid op bed . Ik heb heerlijk genoten van deze massage , zo relaxerend en zo sensueel . Veel teasing ook met haar prachtig lichaam .
Na het omdraaien begon ze me spontaan te pijpen zonder condoom , terwijl in 69 houding kwam zitten . Lick me please dat moet je geen 2keer zeggen .
Nadien kwam ze met haar natte poes tegen mijn piemel zitten terwijl ze me zachtjes bevredigde . Ik heb haar op haar rug gelegd , haar gebeft terwijl ze lekker klaartrok . Zeer aangename massage , zeer sensueel . Een aanrader
Ik zag Faa ook douchen , ze is iets ouder maar heerlijke borsten wow . Misschien een volgende keer

Ik kan alleen maar bevestigen wat Walterweb ons laat weten . Ik ben vandaag ook eens langs geweest op te proberen . Ik twijfelde gezien het verleden maar het is zeer goed meegevallen . Zeer discreet , zeer mooi huis .
De massage op zich was zoals een massage moet zijn . Jenny genoot ook heb ik gevoeld . Top adresje

Terug
Bovenaan Onderaan