Recensie Jessi Travestiet, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Berrieatten

Newbie
16
25/10/22
23
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4202514-jessi#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wilde al een hele tijd bij Jessi langskomen want verdomme is dit mijn type. Geile magere travo die er uit ziet alsof je haar helemaal uit elkaar mag trekken.

Ik heb al een keer eerder contact met haar gehad om te concluderen dat ik niet wilde afspreken met mijn auto erbij. Jessi werkt vanuit hartje centrum in Amsterdam en ik vind het toch maar niks om me rot te zoeken naar een parkeerplek en me blauw te mogen betalen. Enfin ik ging wachten tot ik een keer in de buurt was, geil en met tijd.

Gisteren was dit moment daar, jessi geappt en ik kon een uur later langskomen in haar prima appartement boven een drukke winkelstraat in hartje centrum Amsterdam. Bij binnenkomst opgewacht door een schaats geklede Jessi die er precies zo uit zag als op de foto's. Verwelkomt met een heerlijke tongzoen en een hand op mijn broek waarmee mijn pik afgemeten werd door Jessi. Na een vrolijke knik binnen de betaling afgehandeld waarna ik zelf nog even het toilet op wilde voor een snelle laatste was en lege blaas.

Toen ik weer de wc uit kwam een drankje gekregen waarna ze me terwijl ik in haar stoel zat heerlijk begon te pijpen. Ik zweer erbij de travos pijpen het beste want verdomme kan deze dame pijpen. Hierna haar heerlijk reverse cowgirl genomen om nog even te missionarissen terwijl ik haar klaar probeerde te trekken, waarna ik uiteindelijk in doggy in haar (met condoom ofc) ben klaargekomen.

Hierna nog ff gekletst, wat ze prima kan in het Engels. Om vervolgens weer naar buiten te gaan te zijn voor de volgende vergadering. Hele dag nog rete geil geweest van deze hele ervaring en kan niet wachten om weer in de buurt te zijn.

Je moet je wel beseffen dat het echt een travo is, maar als je hier van houdt ben ik er van overtuigd dat jessi perfect is. Erg relaxte sfeer en je voelt je echt "geliefd". Denk dat ze als top ook best leuk kan zijn als je daar van houdt maar echt dominant zal ze niet worden..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan