- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Weer een Jessica.
Jonge slanke kleine dame. Ongeveer 1.55. Licht getint, zwart haar. Werkt middag en avond sinds een paar weken.
Staat vaak met haar kont naar het deur, gebukt over haar kruk. Ziet er goed uit. Knap gezicht, mooi strak klein kontje. Top bleef aan. Waarschijnlijk niks te zien daar. Denk theezakjes.
Zegt dat ze uit Moldavië komt. BJ was kort maar best goed. Echt diep en netjes. Maar omdat het zo kort was toch maar 3 sterren.
Doggy was strak en ze ging goed mee, ondanks wat geklaag over formaat nam ze het goed. Lekker strak kutje heeft ze en gebruikt niet veel lube. Haar doggy pose is bijna perfect. Ze begon aleen binnen 10 minuten over afronden. Andere positie was niet mogelijk. Doggy zou ik haar 4 sterren geven maar omdat andere posities niet mogelijk waren 3 sterren totaal.
Extras waren allemaal mogelijk (zoenen, likken, pzc) tegen meerprijs.
Hygiëne oke, niks op aan te merken.
Plus: knap en jong, strak kontje, goede BJ, fijne doggy.
Min: geen andere standjes, klaagt snel, tijdsdruk.
Voor een keer best leuk maar geen herhaling. Alleen doen als je haar extra geeft of snel wil gaan en korte BJ wilt en alleen doggy wilt.
Achteraf gezien had ik haar doggy willen nemen gebukt over haar kruk.
Was binnen 15 minuten weer buiten.
Jonge slanke kleine dame. Ongeveer 1.55. Licht getint, zwart haar. Werkt middag en avond sinds een paar weken.
Staat vaak met haar kont naar het deur, gebukt over haar kruk. Ziet er goed uit. Knap gezicht, mooi strak klein kontje. Top bleef aan. Waarschijnlijk niks te zien daar. Denk theezakjes.
Zegt dat ze uit Moldavië komt. BJ was kort maar best goed. Echt diep en netjes. Maar omdat het zo kort was toch maar 3 sterren.
Doggy was strak en ze ging goed mee, ondanks wat geklaag over formaat nam ze het goed. Lekker strak kutje heeft ze en gebruikt niet veel lube. Haar doggy pose is bijna perfect. Ze begon aleen binnen 10 minuten over afronden. Andere positie was niet mogelijk. Doggy zou ik haar 4 sterren geven maar omdat andere posities niet mogelijk waren 3 sterren totaal.
Extras waren allemaal mogelijk (zoenen, likken, pzc) tegen meerprijs.
Hygiëne oke, niks op aan te merken.
Plus: knap en jong, strak kontje, goede BJ, fijne doggy.
Min: geen andere standjes, klaagt snel, tijdsdruk.
Voor een keer best leuk maar geen herhaling. Alleen doen als je haar extra geeft of snel wil gaan en korte BJ wilt en alleen doggy wilt.
Achteraf gezien had ik haar doggy willen nemen gebukt over haar kruk.
Was binnen 15 minuten weer buiten.
Laatst bewerkt: