WHEM Jessica, Susteren (vh Delft)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb inmiddels wat verder gevraagd of haar foto's recent en 100% echt zijn, ja zegt ze en stuurt een foto op deze foto veel grotere borsten dan in de adv. Ik check deze foto : meteen raak : ik kom uit bij ene Brianna Marie Dale, een populair plus-size model uit volgens mij Californië….

Zucht……

Deze kan op de fake lijst
Heb wel nog gevraagd hoe af te spreken, gewoon uurtje vtv appen, vraagt geen vooruitbetaling,
Hoe ze je willen oplichten … heb wel een idee

Ik ga misbruik melden bij SJ

Ik heb inmiddels wat verder gevraagd of haar foto's recent en 100% echt zijn, ja zegt ze en stuurt een foto_Op deze foto veel grotere borsten dan in de adv. Ik check deze foto : meteen raak : ik kom uit bij ene Brianna Marie Dale, een populair plus-size model uit volgens mij Californië….
Zucht……
Deze kan op de fake lijst
Heb wel nog gevraagd hoe af te spreken, gewoon uurtje vtv appen, vraagt geen vooruitbetaling,
Hoe ze je willen oplichten … heb wel een idee
Ik ga misbruik melden bij SJ
Vergeet WHG niet

Gisteren afspraak gemaakt met deze dame. Spreekt totaal geen engels, alleen maar Spaans. Kijkt echt op de klok en komt totaal geen afspraken na.
Persoon achter de telefoon is iemand anders. Erg kortaf en lachte je nog net niet uit. Na indienen klacht zei ze dat komende week nieuwe meisjes kwamen en dat ze me wel een paar euro korting wilde geven. Heb me bedankt en gezegd hier nooit meer terug te komen. Had afgesproken voor massage met hoogtepunt.
Werd letterlijk na 25 minuten eruit gegooid. De dame stopte gewoon voordat je überhaupt kon klaarkomen en wees naar haar klok. Moest een hoop extra betalen als ik klaar wilde komen.
Absoluut wegblijven ! Zonde van je geld en de hygiëne daar is ook diep en diep triest. Ongure buurt. Dame ruikt ook niet fris. Foto wat hier boven in topic staat is gephotoshopped. Dame heeft hooguit een B cup. Lijkt ook alsof ze gedwongen wordt om dit te doen.

kort samengevat, puur op je geld uit. Zeer slechte hygiene. Komt afspraken niet na.

Wie heeft er ervaring met deze Jessica uit Susteren?

//mod.edit// Foto's/screenshots niet toegestaan

Laatst bewerkt door een moderator:
Klein jaartje geleden twee maal een uurtje bij deze dame geweest in Delft. Ruim 10 minuten lopen vanaf Centraal station Delft. Ze adverteert nu onder de naam Wendy (voorheen Jessica), Delft bij sexjobs. Ze adverteert ook voor erotische massage en anaal ook onder de naam Wendy maar met verschillende 06-nummers. Toen ik het 06 nummer draaide kreeg ik idd een Nederlandse mevrouw aan de telefoon die me naar het adres heeft geleidt. Wat voor organisatie erachter, zit weet ik verder niet. De flat waar ze ontvangt oogt wat oud en armoedig maar niet in een ongure buurt of zo. De dame die open deed was dezelfde als op de foto's in de advertentie en vroeg mij eerst of ik wilde blijven of weggaan. Direct bij binnenkomst kreeg ik een warm onthaal in de vorm van een innige omhelsing. Het meisje vertelde mij Spaans te zijn en sprak ook alleen Spaans. Communicatie ging via vertaal-app op haar smartphone en wat improvisatie. Ik kon ook nog een beetje Frans met haar spreken. Ik vond haar wel leuk; droeg een leuk setje, beetje girl-next-door, vriendelijk, open en passievol; Goeie GFE, PZC, beffen en intiem. Ze leek er zelf ook wel plezier in te hebben. Na ruim een uurtje stond ik tevreden weer buiten. Verfrissende ervaring!!! Later nog eens geprobeerd af te spreken en nog ingesproken op dat 06 nummer maar kreeg verder geen contact of werd niet teruggebeld. Of wil ze me niet meer want ik had haar misschien iets te stevig geneukt op het laatst ... LOL!! Misschien probeer ik het later nog eens. Dank ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan