Rode panda
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren

- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 60
Stond al een tijdje op mijn lijstje
Deze jessica met rood haar en slank kontje
Verliep wel anders dan ik me kon voorstellen
Ze liep al opgewonden de trap op ondertussen vroeg ze tot 3 maal toe of every thing ok was
Natuurlijk was alles ok want ik had mijn zinnen op dit spectakel gezet
Voor ik goed uitgekleed was volop tongzoenen, mijn lul had ze al tegen haar kutje geplaatst en mijn hand naar kut gebracht
Ik moest ze vingeren. 1 vinger, ze werd gek. Voor zover ze nog niet prettig gestoord van haar eigen
Nadien ging ze snel op bed liggen
Ik moest haar beffen en vingeren tegelijker tijd. Ze deed alles voor: zo moet ik beffen en zo moet ik vingeren (komt niet zo vaak voor hoor daar)
Nadien,er was geen tijd te verliezen: neuken geblazen in 4 standjes, veel initiatief moest ik niet nemen. Af en toe wat kussens van hier naar ginder en weer terug
Maar doggy had ze de mond van vol. Dat standje bevalt haar wel, ik kreeg een uitleg dat dat het beste was ivm de stimulatie van de g-spot
Wist ze blijkbaar wel iets van voor zover ik kon volgen in haar Engels met Spaans accent. Ze spreekt ook razend snel.
Ondertussen was ik dus klaargekomen, ze bleef maar gaan
Ik moest dit dus aangeven
Massage zei ze, weer geen tijd te verliezen. Dus tijd volgemaakt met massage van de volledige achterkant tot en met mijn voeten
Ik heb een kontje van iemand van 40 jaar zei ze. Vond ik plezant want ik ben een pak ouder
Een heel speciaal geval

Deze jessica met rood haar en slank kontje
Verliep wel anders dan ik me kon voorstellen
Ze liep al opgewonden de trap op ondertussen vroeg ze tot 3 maal toe of every thing ok was
Natuurlijk was alles ok want ik had mijn zinnen op dit spectakel gezet
Voor ik goed uitgekleed was volop tongzoenen, mijn lul had ze al tegen haar kutje geplaatst en mijn hand naar kut gebracht
Ik moest ze vingeren. 1 vinger, ze werd gek. Voor zover ze nog niet prettig gestoord van haar eigen
Nadien ging ze snel op bed liggen
Ik moest haar beffen en vingeren tegelijker tijd. Ze deed alles voor: zo moet ik beffen en zo moet ik vingeren (komt niet zo vaak voor hoor daar)
Nadien,er was geen tijd te verliezen: neuken geblazen in 4 standjes, veel initiatief moest ik niet nemen. Af en toe wat kussens van hier naar ginder en weer terug
Maar doggy had ze de mond van vol. Dat standje bevalt haar wel, ik kreeg een uitleg dat dat het beste was ivm de stimulatie van de g-spot
Wist ze blijkbaar wel iets van voor zover ik kon volgen in haar Engels met Spaans accent. Ze spreekt ook razend snel.
Ondertussen was ik dus klaargekomen, ze bleef maar gaan
Ik moest dit dus aangeven
Massage zei ze, weer geen tijd te verliezen. Dus tijd volgemaakt met massage van de volledige achterkant tot en met mijn voeten
Ik heb een kontje van iemand van 40 jaar zei ze. Vond ik plezant want ik ben een pak ouder
Een heel speciaal geval

achterwege gelaten.
 achterwege gelaten. , toch tongzoenen
, toch tongzoenen  , pijpen, vrij snel condoom erop, al een nat kutje, geen glijmiddel en voor ik het goed besefte was ze al op mij aan het rijden.  Hola chica! We hebben meer dan 30 minuten!.
, pijpen, vrij snel condoom erop, al een nat kutje, geen glijmiddel en voor ik het goed besefte was ze al op mij aan het rijden.  Hola chica! We hebben meer dan 30 minuten!. zoenend naar beneden
 zoenend naar beneden  en blijven teasen tot ze wat rustiger werd.  Haar fake gekreun ging langzaam over naar the real thing.  Wat een lekker poesje en normale clit.  Regelmatig diep naar binnen met mijn tong en ook zachtjes vingeren.  Jessica werd luidruchtig en had een heel palet aan schokken
 en blijven teasen tot ze wat rustiger werd.  Haar fake gekreun ging langzaam over naar the real thing.  Wat een lekker poesje en normale clit.  Regelmatig diep naar binnen met mijn tong en ook zachtjes vingeren.  Jessica werd luidruchtig en had een heel palet aan schokken  .  Bingo!
.  Bingo! 
 verder, wat een licht gewichtje, met zicht op de spiegel.  Dit vond ze geweldig
 verder, wat een licht gewichtje, met zicht op de spiegel.  Dit vond ze geweldig  .  Terug op het bed met gesloten benen, dan zijdelings en eindigen in missio.
.  Terug op het bed met gesloten benen, dan zijdelings en eindigen in missio.   Kreeg daar een hoop complimenten, nice
 Kreeg daar een hoop complimenten, nice  .
. .
. je was nu droog en ze schaamde zich bijna.  Ze gaf aan dat dit door de dicht bijstaande ventilator was.  Beetje stimuleren en hopla
 je was nu droog en ze schaamde zich bijna.  Ze gaf aan dat dit door de dicht bijstaande ventilator was.  Beetje stimuleren en hopla  .
. een orgasme
 een orgasme  . We waren een tiental minuutjes over tijd.
. We waren een tiental minuutjes over tijd. 

.
. gemaakt voor in het kort.
 gemaakt voor in het kort. kamer.  Lekker elkaar intiem
 kamer.  Lekker elkaar intiem  en kreeg meteen een pijpbeurtje
 en kreeg meteen een pijpbeurtje  .
. .  Wat een gekronkel en gekreun en opnieuw "steek die vinger erbij".
.  Wat een gekronkel en gekreun en opnieuw "steek die vinger erbij".  op.  Belgische mannen zijn lekker geschapen en bovendien vaak geëmancipeerd zei ze.
 op.  Belgische mannen zijn lekker geschapen en bovendien vaak geëmancipeerd zei ze. .
.  erbij!
 erbij! geil te worden van het lezen van mijn vorige recensie.
 geil te worden van het lezen van mijn vorige recensie. wat een must is om terug te gaan.
 wat een must is om terug te gaan. .
.