Recensie Jessica, Zeewolde 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

briandude

Newbie
15
21/11/21
7
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/6488599-jessica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In december was ik bij deze geweldige dame geweest.
Afspraak maken ging snel en vriendelijk, je moet bij haar wel een foto van jezelf sturen en anders word je geweigerd.
Het adres vinden ging vrij makelijk, maar de woning zelf was ik toch wel 5 min bezig met zoeken, misschien kwam het doordat het zo donker is en geen lantaarnpalen zijn, gelukkig werd ik goed geholpen door haar.
Bij aankomst werd ik warm begroet met een knuffel en een kus, alhoewel haar kus naar mn lippen ging waarbij ik mn wangen liet kussen, ben ik zelf niet echt een liefhebber van kussen en tongzoenen bij zulke dates.
Bij het financiële gedeelte was er een kleine miscommunicatie, ze dacht dat ik kwam voor nzc en gaf me daardoor een verkeerde bedrag aan, maar dit werd netjes opgelost zonder problemen.

Eenmaal op bed en het feest kon beginnen, zij kleedde zich uit en wat een paar mooie tweelingen heeft ze…alhoewel ze een klein buikje heeft, vond ik het allemaal niet erg en dat bederft het pret niet.

Ze kwam bij me liggen en wou gelijk haar tong in mn keel steken, waarbij ik aangaf dat ik dat liever niet doe.
Langzaam met zachte kusjes en likken ging ze naar beneden toe, en jezus zeg wat kan deze dame goed pijpen, ik was even van de wereld.

Na een goeie pzc beurt te krijgen was het tijd voor cowgirl, en het uitzicht kon niet beter met haar voorgevel.
En wat doet ze dit toch goed zeg, met zoveel gevoel en zachte gekreun.

Na een paar andere posities, was het einde van het mooie tijd.
Even opgefrist onder de douche en wat bij gekletst met haar.
Ze zei dat ze voor kerst terug naar haar eigen land zou gaan ivm visum en rond maart weer terug zou komen.

Ik kan niet wachten totdat ze terug is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben net voor de Kerst ook bij Jessica geweest. Ze komt uit Oekraïne en ik vond haar ook geweldig. Ze heeft dr echt plezier in en ze zei ook dat dit haar hobby was en in haar thuisland een goede baan heeft. En ik had een Gfe gevoel bij haar. Al hoewel ze niet een mooi gebit heeft was het heerlijk tongen met haar. En ik had haar kinderkamertje wel van binnen gewit.
 
Ik ben net voor de Kerst ook bij Jessica geweest. Ze komt uit Oekraïne en ik vond haar ook geweldig. Ze heeft dr echt plezier in en ze zei ook dat dit haar hobby was en in haar thuisland een goede baan heeft. En ik had een Gfe gevoel bij haar. Al hoewel ze niet een mooi gebit heeft was het heerlijk tongen met haar. En ik had haar kinderkamertje wel van binnen gewit.
Hoi,

Advertentie niet meer actief helaas.
Vroeg me af of ze echt bare doet of 'stiekem' een vrouwen condoom gebruikt?
Anders geduld hebben tot maart :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan