Geweest. De Jessica in Zoetermeer waar anderen het eerder over hadden, is het zeker niet. Die was toch wel een stukkie knapper.
Ontvangt in een flat waar het parkeren is met blauwe schijf, max 3 uur. Flat zelf vond ik een rommeltje. In de douche stond bijvoorbeeld overal wat en veel stof op de grond. Op zich en tot een zekere hoogte bijzaak voor mij.
Het gaat immers om de vrouw zelf en de beleving. Dat laatste was prima. Tongt veel, al kon ik wel ruiken dat ze rookt....is voor mij persoonlijk een minpunt.
Ik mocht haar uitgebreid likken en vingeren waar ik kon merken dat ze nat werd. Pijpen deed ze zonder, en was best aardig. Condooms heeft ze sowieso een hekel aan, volgens mij.
Daarna geneukt goed klaar gekomen, waar ik haar ook zag genieten en het liep er daarna lekker uit. Wilde nog even douchen maar daar reageerde ze op met de tekst ' dan moet je opschieten, want de volgende staat zo alweer voor de deur'. Dat vond ik een vrij aparte opmerking. Ik was 14:05 binnen, 14:45 begon ik over douchen. Voor een uur betaald, dan wil ik ook een uur de tijd hebben. Maar misschien verkeerd begrepen.
Daarna zag ik haar nog even met bril op en vond ik haar gezicht eigenlijk leuker.
Het is een vrouw van 50 en dat zie je wel, het hangt allemaal wat meer. De D cup is volgens mij toch wel overdreven. De passie is prima en voor 150 iemand neuken zonder, was het proberen waard. Of nog eens terug ga..... twijfel.