Blacksteel
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4264279-jesslynn#overview
- Totale kosten (in euro)
- 250
de boerderij nijmegen, heeft er weer een pareltje bij wat is Jesslynn een plaatje.
Bij het open gaan van de deur, sta je verbaast te kijken naar hoe mooi lief haar gezicht is, van een ondeugende lieve blik in haar ogen tot een waanzinnig mooie vorm lippen.
Haar lippen zijn goed voor meer dan alleen lachen, wat kan zijn goed je jongeheer bewerken en terwijl ze dit doet kijkt ze je soms teasend in je ogen, als je ondertussen haar lippen ziet werken wordt je helemaal gek. Ook vind ik haar lange haren ideaal hierdoor vergeet je soms de omgeving om je heen omdat het alleen Jesslynn, haar haar en jij soms bezig zijn tijdens het zoenen.
Ook vind ze het leuk om met meerderen standjes mee te doen en je veel plezier te geven. Buiten al dit is ze ook nog eens een lief en slim persoon en kan je leuke gesprekken voeren samen.
Jesslynn tot snel, ik kom graag weer een keer langs. Liefs Raymond
Bij het open gaan van de deur, sta je verbaast te kijken naar hoe mooi lief haar gezicht is, van een ondeugende lieve blik in haar ogen tot een waanzinnig mooie vorm lippen.
Haar lippen zijn goed voor meer dan alleen lachen, wat kan zijn goed je jongeheer bewerken en terwijl ze dit doet kijkt ze je soms teasend in je ogen, als je ondertussen haar lippen ziet werken wordt je helemaal gek. Ook vind ik haar lange haren ideaal hierdoor vergeet je soms de omgeving om je heen omdat het alleen Jesslynn, haar haar en jij soms bezig zijn tijdens het zoenen.
Ook vind ze het leuk om met meerderen standjes mee te doen en je veel plezier te geven. Buiten al dit is ze ook nog eens een lief en slim persoon en kan je leuke gesprekken voeren samen.
Jesslynn tot snel, ik kom graag weer een keer langs. Liefs Raymond