Cindy/Famke, discreetje.com/pdate.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat dat stukje naar een andere afdeling moet gaan dan diegene die daar voor moderatie zit.

relax - zit niet zo te dreigen alsof je net de sleutel tot ontketening van de derde wereldoorlog hebt gevonden. Iedere website heeft gebreken.

Ik kan ook wel 3 manieren bedenken hoe het te doen.

Wil je die naam weghalen?

Die is niet meer een bestuurder van RL; en eruit gestapt, of eigenlijk eruit gekocht.

Ik denk al dat ik weet wat en door wie - maar dit verklaart de matige support bij Redlights op het moment.

En correct - hun website is backend of framework is door derden ontwikkeld.

Waarom de fuck draai je hier mee op het forum met de gebruikersnaam van een oud bestuurder?

De rechtzaken die ik telde voor Redlights in Nederland had te maken met o.a inbreuk en het doen van aangiftes wegens herhaaldeijke laster van gebruikers af naar hun toe. Als je de zoekmachine erop naslaat dan kom je het e.a erop tegen. Je doet blijken alsof ze veroordeeld waren maar daar is totaal niks van waar.

Redlights (die ik ken) is een fantastisch bedrijf - fijne collega's - en altijd correct naar mij toe geweest. Sprake van misstanden heb je echt aan het verkeerde eind.

Terug
Bovenaan Onderaan