Recensie Jessxxx, Gent 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van mij zelfde zie ik, soms neemt hij een. Voor een vraagteken?. Maar maakt dit uiteindelijk wat uit? Zijn toch de zinnen die tellen en niet de punten en de komma's en de vraagtekens,ale mij stoort het toch niet. 😃
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verleden oktober eindelijk eens een afspraak kunnen maken met deze jonge Vlaamse deerne in Trianon in Gent. Jessica is slank en heeft een mooi voorkomen. Blond lang haar, heel wat tattoos (daar hou ik wel minder van) en flink wat piercings (tong en tepels). Eerst samen gedoucht, afgerekend en dan het bed in. Jessica pijpt diep en zalig, terwijl ze zich zelf vingert. Ze vroeg ook of ik er problemen mee zou hebben als ze zou gaan squirten. Deuhhh! Laat maar gaan! Enkele minuten later, met mijn eikel in haar keel, kwam ze spuitend klaar. Mega-geil! Daarna haar geschoren kutje gebeft en daarna 69. Dan vroeg ze of ze me mocht rimmen. Tussendoor met haar (fake) tieten gespeeld (piercings door haar tepels), dan rubbertje aan en cowgirl. Wat is die meid nog strak zeg! Al gauw kon ik me niet meer houden, dus rubbertje weer af en lekker in haar mondje gekomen. Daarna rustgevende massage en nog lekker liggen nakletsen. Toen ik voor een tweede keer wilde gaan, zag ik op de klok dat het anderhalf uur was vervlogen. Jessica is een dame waar je ook nog een goed gesprek mee kan hebben, wat een uitzondering is dezer dagen in de branche...
 
Verleden oktober eindelijk eens een afspraak kunnen maken met deze jonge Vlaamse deerne in Trianon in Gent. Jessica is slank en heeft een mooi voorkomen. Blond lang haar, heel wat tattoos (daar hou ik wel minder van) en flink wat piercings (tong en tepels). Eerst samen gedoucht, afgerekend en dan het bed in. Jessica pijpt diep en zalig, terwijl ze zich zelf vingert. Ze vroeg ook of ik er problemen mee zou hebben als ze zou gaan squirten. Deuhhh! Laat maar gaan! Enkele minuten later, met mijn eikel in haar keel, kwam ze spuitend klaar. Mega-geil! Daarna haar geschoren kutje gebeft en daarna 69. Dan vroeg ze of ze me mocht rimmen. Tussendoor met haar (fake) tieten gespeeld (piercings door haar tepels), dan rubbertje aan en cowgirl. Wat is die meid nog strak zeg! Al gauw kon ik me niet meer houden, dus rubbertje weer af en lekker in haar mondje gekomen. Daarna rustgevende massage en nog lekker liggen nakletsen. Toen ik voor een tweede keer wilde gaan, zag ik op de klok dat het anderhalf uur was vervlogen. Jessica is een dame waar je ook nog een goed gesprek mee kan hebben, wat een uitzondering is dezer dagen in de branche...
Is spijtig genoeg gestopt wel topdame was mijn favorietje 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan