Recensie Jessy, Hulshout 3,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
111
17/07/21
44
8
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/jessy-in-hulshout-een-massage-met-dat-tikkeltje-meer.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Jessy in Hulshout geweest voor een massage. Vrij zeker dat het de dame van de foto's in maar ze is wel wat ouder in het echt. Ze ziet er nog wel steeds goed uit. Voor de rest was het een goede massage maar niets om over naar huis te schrijven. Happy ending was ook goed. Ik heb niet achter extra's gevraagd dus ik weet niet of dit kan.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ontspannende-massages-2.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er meerdere keren voor de corona…
Een aardige oudere vrouw. Volgens mij ouder dan 50+. Verzorgd en hygiënisch.
Gesprek in het Engels. Althans haar Nederlands is steeds beter aan het worden.
Ze doet haar werk met geduld en respect voor de klant.
Zeer mooie ontvangt ruimte. Dit is een bed & breakfast-type sauna. Maar wel discreet.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er ook geweest. Zeer mooie ontvangts ruimte, soort Spaanse villa, met een zwembad, wel discreet.
Ontvangen door een mooie dame, rond 45-47 jaar. Verzorgd met big smile o haar gezicht.
Heerlijke massage op massagetafel gekregen. Rustig en lekker.
Ik voelde me op m'n gemak.
Dame doet geen intiem. Was ook niet nodig. Douche voor en achteraf.
Een aanrader ☺️
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prachtige locatie met de mogelijkheden om gratis te parkeren.
Dame zelf: verzorgd en netjes, goede hygiëne en service. Goede massage gekregen. Geen intiem mogelijk.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame ontvangt in Hulshout, zeer mooie ontvangts ruimte, gratis parkeren mogelijk.
Spaanse, verzorgde, iets oudere dame. Sympathiek en lief. Heerlijke massage gekregen, geen intiem. Douche ter plaatse mogelijk.
Een aanrader ☺️
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/ontspannende-massages-2.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het was een tijdje geleden bij Jessy in Hulshout. Zeer mooie locatie.
Massage op het massagetafel gekregen. Toples. Relax- met prostaatmassage. Eerste was uitstekend, tweede iets te pijnlijk 😭. Geen intiem mogelijk bij deze schoonheid. Goede penis massage.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C (fake)
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Das veel te lang geleden bij mooie Jessy in Hulshout. Maar ik kan me herinneren dat ik tevreden was.
Werd ontvangen door een gezellige dame met zwart haar. Samen in de badkamer (zeer mooi) maar apart onder de douche. Massage op het massage tafel. Lekker veel olie ☺️ daar hou ik van!! Prostaat massage en penis massage vond ik lekker. Geen intiem.
Deze dame ontvangt in zeer mooie omgeving. Alles netjes.
Een aanrader 😜
Das veel te lang geleden bij mooie Jessy in Hulshout. Maar ik kan me herinneren dat ik tevreden was.
Werd ontvangen door een gezellige dame met zwart haar. Samen in de badkamer (zeer mooi) maar apart onder de douche. Massage op het massage tafel. Lekker veel olie ☺️ daar hou ik van!! Prostaat massage en penis massage vond ik lekker. Geen intiem.
Deze dame ontvangt in zeer mooie omgeving. Alles netjes.
Een aanrader 😜
Het is idd een leuke dame 😉
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
50+
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag hier geweest, speciale ervaring, moest even zoeken om het te vinden en toen ik er bijna was stuurde ze dat ik me op de "voorgrond" mocht parkeren. Ik wist niet meteen wat ik daaruit moest verstaan maar dat bleek dan een stuk weide te zijn tegenover de woning. Bij binnenkomst viel de geur me meteen op, niet dat het stonk ofzo maar toch een aparte geur die er hangt, en betalen met kaart werkte ook niet. Ze is dan iemand gaan roepen om naar het toestel te kijken maar omdat dat niet lukte zijn we dan toch al maar naar beneden gegaan voor de massage, hij zou het ondertussen oplossen.

De massage ruimte is miniem. Er staat een massage tafel diagonaal over de ruimte en een klein tafeltje met de olie enzo op, maar verder is er amper ruimte langs de tafel. Omkleden is dus lastig. Van douchen voor de massage was ook geen sprake, ik moest meteen de tafel op. In het begin leek het een beetje saai, ze masseerde vrij zacht de rug enzo, maar de onderkant was bedekt onder handdoeken dus van teasen of dergelijke was geen sprake. Gelukkig beterde dat wel eens ze aan de benen begon. Er ging al eens een hand tussen de beneden enzo en ze had ook een dildo ofzo denk ik dat ze gebruikte en dat was ook wel speciaal. Dan omdraaien en dan ging ze aan slag met veel olie. Lekker klaargekomen waarna ze nog wat bleef door masseren. Na de massage wel gevraagd om te kunnen douchen want met al die olie... Bleek dat dat weer boven was, dus pantoffels aan en een veel te kleine badjas en hup naar boven. Ze dropt je in de badkamer, geeft je nog net een handdoek en washandje en weg is ze. Mij dan zo goed mogelijk gedoucht, afgedroogd, en gelukkig wist ik de weg nog want ze is niet meer teruggekomen naar de douche. Terwijl ik beneden dan mij aan het aankleden was is ze toch teruggekomen. Ik heb dan nog proberen te betalen via het toestelletje van haar maar dat werkte niet, dus dan maar gewoon rechtstreeks een overschrijving gedaan.

Door de omstandigheden ga ik waarschijnlijk niet meer teruggaan, ze houd inderdaad bh en onderbroek aan tijdens de massage, maar de massage zelf was wel ok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan