Jewel, Sexjobs, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Deze dame Jewel uit Eindhoven is een hele linke oplichtster!!

Het Whatsapp contact verliep prima, fotos waren lekker en we hebben dan ook afgesproken in een woonwijk in Tongelre, Eindhoven. Bij het betreffende nummer geparkeerd krijg je bericht dat je achterom moetkomen zodat de buurvrouw het niet ziet. Ok whatever, en in het gangetje achter het huis staat ze dan met de sleutel in haar hand. (achteraf dus geen sleutel van de betreffende woning)
Ik moest daar in dat gangetje al betalen...... en dan ineens komt er een donkere gast met rastaharen en nektasje in het gangetje naar ons toe. Totaal van tevoren zo gearrangeerd blijkbaar en geen fijne situatie voor mij dus... maar ik ken dit soort gasten en ben niet bang aangelegd. Ik ga in standje "de tyfus broer, je beroofd mij niet zonder dat het je een oog kost" Die gast heeft dat in de gaten en blijft heel rustig.
Maar dan zegt ze dat ze bij hem alleen even om de hoek een zakje wiet moet pakken en ze rookt het niet waar ik bij ben.... jaja. Tja, je snap het al... zij weg, hij weg.... geld ook weg... Had ik dan toch die gast te grazen moeten nemen voor die 50 euro? Maar wat als hij een wapen had? Zou voor mij niet de eerste keer zijn, maar ja. Wijze les zullen we maar zeggen, nooit meer op deze manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelf ook ooit meegemaakt in Eindhoven. Afspraak gemaakt (cardate), dame stapt in en wil betaald krijgen, dus gelijk afgehandeld. Vervolgens is ze condooms vergeten, of we even terug gaan naar plaats waar ik haar opgehaald had. Nou prima want we waren nog niet erg ver. Zij naar binnen om condooms te halen maar stapt vervolgens bij iemand op de fiets en is pleite. Ik betaal vanaf nu pas bij de afwerk locatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan