WHEM Jill, Antwerpen/Berchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand deze dame al ontmoet? http://www.afspraakjes.be/jill-hot-sweetness-and-class-prive-thuis-ANTWERPEN-BERECHEM.html,{8B55675F-EEFA-48D1-B5CE-297F8316B26A}

Ze adverteert blijkbaar dagelijks op afspraakjes.be , maar ik heb er nog geen recensie van gevonden.

Moest niemand haar kennen, dan zal ik zelf een date vragen en een recensie plaatsen.
veeer ver van weg blijven. Had daar vandaag mee afgesproken. Maar toen ik al aan de voordeur kwam had ik er al een slecht gevoel bij. Maar dacht weet je we zullen zien. Binnen in de hal werd het alleen maar erger. veel rommel enzo, nu is dat wel een appartementen hal, maar het kan al wel wat zeggen over de buurt etc.
Toen ze de deur open deed, ja was het absoluut niets wat de foto's weg gaven, nu toegegeven de foto's op afspraakjes.be zijn niet heel duidelijk, maar daar kan je toch misschien op uitmaken dat het wel oké is en zou meevallen. Nu is het wel wat iedereen zijn meug is. Maar mijn type absoluut niet, en ik ben niet zo een heel moeilijke daar in. Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik heb bedankt en terug naar buiten ben gegaan. Ik had ook de indruk dat ze wat dronken was ( zij zei van niet) maar heb dus bedankt en terug naar buiten gegaan. Want ja sorry maar ik ga geen seks hebben met iemand die ik niet eens zou willen kussen en dan ook nog "dronken lijkt". Nu ik de foto's nog eens bekijk, zijn het volgens mij ook gewoon fake foto's of zwaar bewerkte foto's. op die foto's is het een mooi lichaam en lang. Zij is klein en zeer mollig. Ben heel blij dat ik ben terug gedraaid en 200 euro heb uitgespaard.

Terug
Bovenaan Onderaan