Recensie Jill, Utrecht 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze vertelde me ooit dat ze vooral met getrouwde mannen afspreekt. Volgens haar verlaagt dat het risico op soa's. Blijf het wel bijzonder vinden dat zo'n aantrekkelijke dame bare doet en er zelfs openlijk mee adverteert. Maar zoals gezegd, ze is vrij exclusief en lang niet iedereen komt bij haar binnen. Toch zou ze zonder bare seks ook genoeg klanten krijgen. Vermoedelijk zijn het de extra opbrengsten die haar het risico waard zijn. Ik sluit ook niet helemaal uit dat ze het daadwerkelijk geil vindt om te worden volgespoten.
 
Iemand nog recente ervaringen sinds dat ze haar nieuwe advertentie online heeft? Ik ben een paar jaar geleden bij Jill geweest en dat was toen erg goed bevallen en wil d'r graag nog een keer bezoeken. Ben echter wel benieuwd of ze ondertussen geen vergane glorie is
 
Deze dame is zo labiel als een .......
Kan jij mij eens in details vertellen wat je daar mee bedoeld ? :cautious:
Ken Jill namelijk persoonlijk ,heb met haar wel eens gewerkt .
en vind haar juist een heel stabiel en fijn persoon , gebruikt geen drugs , alles op orde ,leuk appartement ook , gek op de schoenen en de tassen ,
Heeft veel te vertellen .
Maar ze is nog steeds werkzaam naar mij weten .:giggle:
en als goed is heeft Jill ook een account aangemaakt dus zal ze hier vast wel te
vinden zijn !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je eerste post en dan moet GeileGerard jou in detail uit gaan leggen wat hij bedoelt ?? 🤣

Ik kom al heel lang - en naar tevredenheid - bij Jill, maar als je haar idd zo goed kent als je beweert, weet je ook dat GeileGerard - met of zonder detail - geen onzin heeft geschreven ??

En nee, ik ga iig géén verdere details geven…..
 
een nieuw account kan een nieuw gezicht zijn jah , ;) en nee kan me er absoluut niet in vinden ,maar dat is mijn mening over Jill. snap zelf dat zoort uitspraken niet ,misschien eens tijd voor een Forum voor de meiden op te zetten waar ze over hun klanten wat neer kunnen zetten,( vind zo grappig als mannen dan vragen ,Ben je wel discreet met mijn info) , en dan lees je dit van de klant die lachend je deur uit liep ,maar de tweede keer niet meer kreeg wat die wou , een relatie ! en dan hier ze wrok uit op zo manier , ( over die zogenaamde diefstal die zij er op na hield hebben we ook nooit meer wat van gehoord ) veel fabels rond die meid.
maar verbaast me dan toch dat ik en vele meiden toch graag van haar leren ,
Jill , blijft een topper voor mij . 😘
 
een nieuw account kan een nieuw gezicht zijn jah , ;) en nee kan me er absoluut niet in vinden ,maar dat is mijn mening over Jill. snap zelf dat zoort uitspraken niet ,misschien eens tijd voor een Forum voor de meiden op te zetten waar ze over hun klanten wat neer kunnen zetten,( vind zo grappig als mannen dan vragen ,Ben je wel discreet met mijn info) , en dan lees je dit van de klant die lachend je deur uit liep ,maar de tweede keer niet meer kreeg wat die wou , een relatie ! en dan hier ze wrok uit op zo manier , ( over die zogenaamde diefstal die zij er op na hield hebben we ook nooit meer wat van gehoord ) veel fabels rond die meid.
maar verbaast me dan toch dat ik en vele meiden toch graag van haar leren ,
Jill , blijft een topper voor mij . 😘
Ik heb sterk het vermoeden dat jij zelf Jill bent. Je schrijf in ieder geval warrig genoeg
 
Nou ik ben geen Urban Lola , maar ken haar wel .
Ben gewoon Jill .
en dat me add off is komt omdat de eigenaar van Kinky/sexjobs blijkbaar na
7 jaar adverteren beter weet wie ik ben dan ik zelf lichamelijk :oops:
Dat leverde een discussie op , en werd van alle platforms af gegooid ,
Maar dankzij dat loop ik nog steeds prima , en ben blij dat ik er van af ben !
alleen ikzelf ben niet zo van forums waar mensen elkaar van af een toetsenbord
elkaar van alles noemen , en beschuldigen !
maar bij deze ik ben gewoon Jill , en Urban is iemand anders ,
maak maar een afspraak met me en geef het even aan hier , dan weet ik wie jij bent ,en dan kan je erna de bevestiging of een K.t verhaal posten !
wens de vaste klanten van mij ieder geval een hele fijne kerst , en een goede jaarwisseling , 😘😘


🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb net iemand wat prive wat gezegd , en nu hebben jullie urban lola eraf gekicked , goed bezig hier echt waar , kan wel zien dat hier mijn vaste klanten niet zitten , want die zouden ook wel weten dat in een club of een huis waar meerdere meiden de wifi gebruiken , je waarschijnlijk ook de zelfde ip adressen hebt , en dat hier een moderator zit die al van dag een denkt dat ik urban lola ben door haar post gelijk te verwijderen omdat dit ip vaker gebruikt word , dat zegt dan al een hoop over de persoon er achter , en de mind setting naar mij toe ,
wens jullie veel succes hier ,en lijkt me verstandig om Urban haar acount terug te geven ,
want kinky/sexjobs had ze ook binnen een dag

:cool::eek:

veel plezier met ip adressen , en alles !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/4465982-jill
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Verschillende keren bij Jill geweest, ze is echt superlief, lekker, ondeugend en als je niet alleen aan je eigen gerief denkt een fantastische bedpartner.
Hoop dat het lukt snel met haar af te spreken.
 
de mensen die mij een prive bericht hebben gestuurd zal ik gewoon op antwoorden , maar zoals het hier gaat zullen jullie mij en lola , en straks veel minder meiden hier zien ,ben altijd al een punt geweest op forums ,blijkbaar hier dus ook ,
gek dat er mensen hier op forum lola gesproken hebben om met mij in contact te komen , en ze toch heeel iemand anders voor zich hadden dan mij ,maar goed
fijne werk week mannen !
en Rob waarom schijf je niet hier schat , over me emoties en over Ip adressen ,
meschien omdat jij een mod bent of iemand die last heeft van ze emoties ?
wat een afknapper krijg je hier van bepaalde mensen ,
voor me vaste die ook hier lezen , super bedankt voor de lieve berichtjes op me whatsapp , 🥰
 
Laatst bewerkt:
en Rob waarom schijf je niet hier schat , over me emoties en over Ip adressen
Ik kan duidelijk uit je priveberichten en je berichten hier zien dat je heel emotioneel bent en je emotie niet kan controleren, je bent een vrouw dus je ziet dit als een belediging, maar dit is geen belediging. De meeste vrouwen zijn emotioneel.

Je weet weinig over ip adressen, maar je praat alsof je veel weet. Je blijft veranderen wat je erover zegt in priveberichten. Je kunt zeggen dat je de berichten hier grappig vindt en dat je het niet veel uitmaakt, maar je bent getriggerd omdat mannen hun mening over jou delen. Als je dit werk doet, moet je ook accepteren dat mannen je gaan beoordelen.
 
🌸 Hey daar, dit zijn mijn regels:

1️⃣ 💰 Mijn tarieven zijn vast en niet onderhandelbaar.
2️⃣ 🚫 Als je op mijn blocklist staat, was daar een geldige reden voor of heb je niet aan mijn regels voldaan.
3️⃣ 📸 Voor degenen die met mij willen afspreken, is het een vereiste om een foto te delen. Dit is nodig voor identificatie en veiligheid. De foto wordt na onze ontmoeting onmiddellijk verwijderd.
4️⃣ ⏰ Afspraken dienen minimaal 3 uur van tevoren te worden gemaakt, tenzij je een vaste klant bent die vertrouwd is met mijn voorwaarden.
5️⃣ 🤝 Respectvolle communicatie en gedrag zijn essentieel. Ik behandel mijn klanten op de manier waarop ze mij behandelen.

6️⃣ 🌺 Bij het niet naleven van deze regels, misbruik van communicatie of disrespectvol gedrag, zal ik niet aarzelen om de toegang tot mijn diensten te weigeren en je toe te voegen aan de blocklist.

7️⃣ 💄 Ik ben toegewijd aan het handhaven van professionele normen en verwacht dat mijn klanten deze normen ook respecteren. Dank voor je begrip.

,en voor de mannen die wel interesse hebben je mag me altijd een pb sturen hier maar dankzij het imago en de vrouw onvriendelijke houding hier .zal je me hier niet zovaak zien posten of me berichten zien checken. Wens iedereen een fijne kerst
 

Bijlagen

  • IMG-20231210-WA0004.jpg
    IMG-20231210-WA0004.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 122

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.501
Berichten
726.665
Leden
33.464
Nieuwste lid
Walking_Chn
Terug
Bovenaan Onderaan