Recensie Jiulia, Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hmmboobies

Newbie
15
06/10/21
8
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jiulia-3/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste review...

Per WhatsApp in het Engels afgesproken, ze ontvangt in een proper apartementje in Maasmechelen. Na aankomst op de kamer eerst netjes betaald en daarna direct uit de kleren gegaan (voor vertrek thuis gedoucht). Wat een mooi lijfje heeft deze dame! Begonnen met een massage en daarna wat handwerk met (tong)zoenen en kusjes in de nek, ze heeft zichzelf geholpen om tot een orgasme te komen, heerlijk hoe je haar steeds natter voelt worden op je vingers. Daarna heeft ze mij lekker gepijpt totdat ik tijd vond om het condoom aan te doen en toen is ze even bovenop mij komen zitten. Overschakeling naar doggy, missio en terug doggy. Door de zenuwen aan mijn kant duurde het wat langer dan ik gewoon ben en heeft ze me na dik een half uur toch klaar kunnen laten komen met haar handjes. Nadat ze me afpoetste met vochtige doekjes (weet niet of een douche mogelijk was) hebben we nog wat gebabbeld in het engels/duits. Voor mij een zeer positieve ervaring, ik ben haar voor de covid ook al eens gaan bezoeken en was toen ook tevreden over haar diensten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan