Recensie Joy, Lokeren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tancredo

Newbie
16
24/10/21
7
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joy-334
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden bij Joy geweest. Die ontving in haar kleine woonwagen in Lokeren. Ik vond het idee nogal spannend en daarom heb ik het maar eens gewaagd. Ik had haar daarvoor ook aan de telefoon gehad en het feit dat ze (een beetje) Nederlands sprak, stelde me ook al wat gerust. Ik had vooral op haar advertentie gereageerd omdat ze adverteerde als 'ongeschoren'. Ze heeft geen full bush, maar wel een proper behaard kutje. Ze heeft trouwens ook heel lekkere natuurlijke tieten.
Ze begon met korte pijpbeurt met condoom. Die was goed, maar niet bijzonder. Toen ze naar het glijmiddel voor de poes greep, stelde ik snel voor om haar eerst te beffen. Dat kon zeker, maar ze vroeg me om vooral op haar clit te zuigen en niet te likken. Ik vind zulke verzoekjes wel extra geil en ging er graag op in. Ze excuseerde zich even omdat ze behaard was, maar dat was natuurlijk net mijn kick ;) Ze had echt een lekker poesje. Daarna ging ze direct met haar kont omhoog staan om doggy te neuken en aan een paar stoten had ik genoeg om klaar te komen. Zij heeft me nadien met doekjes proper gemaakt en zelf ging ze zich verfrissen aan een geïmproviseerde wastafel. Het was wat behelpen, maar lukte wel.
Geen top ervaring, maar wel een lief knap meisje. Al bij al tevreden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan