Recensie Nj, Deurne 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
377
29/10/21
305
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-nieuw-black-pussy.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nj ofwel Engie is een jonge dame met huge tits waar je wel mag aankomen maar niet knijpen wegens pijnlijk.
Ze is redelijk strak maar kloddert raak met glijmiddel waardoor het gevoel toch wat minder is. Desondanks kwam ik vlot klaar tijdens onze date.
Ze begon met een boobmassage, vertrekkend op mijn bovenbenen en zo naar boven, erg leuk gevoel moet ik toegeven. Dan PMC.
Hierna kwam ze bovenop me zitten en begon ze een lekker staaltje te twerken. Positiewissel en dan ik bovenop, ze kreunt erg lekker mee zonder overdrijven. Het lijkt net echt. Toen wou ze afgemaakt worden in doggie, het duurde even vooraleer ik haar in positie gezet kreeg maar ze volgde gewillig al mijn instructies tot ze perfect zat voor mij en ik los kon gaan. Ze genoot hoorbaar en heel erg lang hield ik het niet meer vol, gelukkig had ze lube gebruikt zodat het toch nog even duurde en ik waar kreeg voor mijn geld.
Nadat we klaar waren sprong ze onder de douche, hygiëne prima.

Conclusie . Best een leuke meid in een marginaal pand op de tweede verd. Vlakbij sportpaleis. Ze doet ruimschoots wat ze beloofde

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan