Al een paar jaar had ik deze dame op de korrel , maar ik liep haar immer mis daar zij overwegend in de avond werkzaam is en ik haar overdag daardoor misliep. Ik kende haar dus alleen van haar topic.
Als BaffendeBeffer moest en zou ik beslist van mijn tipgeefster deze "van een tong genietende" collega bezoeken. Telkens als ik bij haar was kreeg ik de vraag gesteld of ik nu al eindelijk eens Joanna's vagijntjessap tot mij had genomen .
Zij kent Joanna namelijk goed van de trio-tjes waarop ze beiden 'acte de précense' geven .
Ze weet ook exact waarvan en op welke manier ik blij van een dame word .... dus omdat één + één samen twee is , is succes in principe verzekerd bij een "verwijzing" door haar.
Vorige week trof ik het dan eindelijk en zag deze heerlijke verschijning voor haar raam zitten : hèhè , het zou eens een keer tijd worden dat ik haar zie ! Ik twijfelde geen moment en liep linea recta op haar af , want Ik was behoed voor kapers op de kust . Het mocht me toch niet gebeuren dat er net ééntje zou verschijnen die ....
Met een vriendelijke blik begroette ze mij en hoorde mijn wens met een glimlach aan .
Ze beaamde dat ze die graag wilde vervullen , maar dat het resultaat afhankelijk zou zijn van de uitvoering mijnerzijds .
Met het volste vertrouwen liep ik naar de ingang en ik was blij dat ik eindelijk deze dame live en intiem mee ging maken .
Binnen was het meteen een leuk sfeertje , want door haar uitstraling en warmte leek het net of we geen vreemden voor elkaar waren en kletsten er gezellig op los . Terwijl ik me ondeed van mijn kleding en zij vast mijn "tongdoelgebied" opfriste , zijnde haar vagijn en bafgaatje . Ik voegde me zo snel mogelijk bij haar om mijn jongeheer in de voorwas te gooien en er daarna met frisse moed tegen aan te gaan .
Na eerst een staande kennismaking der lichamen gingen we over naar waar ik voor kwam . Joanna ging op haar ruggetje te bedde en ik sneller als haar schaduw achter haar aan .
Beginnend met het masseren van haar schouders en bovenlichaam gingen de handjes via haar fraaie borstpartij richting haar mooie vagijntje , waar tongmans het ongeduldig overnam om zich te kunnen verenigen met haar kieteltoren : jammie , deze lekkernij smaakte echt wel van de lekkere ...
Ik had het uitermate goed naar mijn zin en langzaam aan ging dit ook op voor Joanna .
Als een flits ging het door me heen , dat dit gebeuren het wachten wel degelijk waard was geweest om van en met deze mooie meid te mogen genieten .
Ter verhoging van haar genot stak ik een vingertje bij , hetgeen dan ook weldra zijn vruchten afwierp en inderdaad ontaardde in een meer dan welkom 'hemelsmoment' voor deze genietster .
Ook deze keer bleek de tip weer goud waard te zijn 🎖
Met een overheerlijke Pijppartij zorgde Joanna er op z'n Beugeldijks voor dat ik op fenomenale wijze aan mijn gerief kwam zodat de zaadjes zich eerst nog naar hartelust in het condoompie konden voortbewegen voordat ze onverrichter zake aan hun einde kwamen.
Als tussendoortje van de Bef en de Pijp hebben we i.v.m. een herhaalbezoekje nog even aandacht besteed aan een kort verkennend Baffie ... die viel eveneens in de "smaak" .
Mijn ervaring met Joanna is er één van de buitencategorie geworden ... ik mocht dus al verwachten dat ze een hele grooooote genietster is en een perfecte service verleent , maar daar kwam nog bij dat deze intelligente meid tevens een heel lief en warm mens is en een grote dosis humor heeft .
Enige nadeel is dat ze nooit van te voren weet hoe haar pet staat of ze ons overdag al gaat verblijden met haar aanwezigheid
Maar dankzij de meldingen van "Paus Paulus de tweede" is het razendsnel bekend indien ze wel overdag aanwezig is
Tsjaa , om dit te voorkomen had ik dus haar telefoonnummer moeten vragen .
Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .