Recensie Johanna, Het landhuisje, Overloon 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackel

Wandelaar
30
17/10/21
18
9
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9672778-johanna
Totale kosten (in euro)
340
Vanochtend Johanna bezocht. Foto's op Kinky zijn super cute en de mogelijkheden ook dus dat beloofde wat.
Johanna is zeker de dame van de foto's maar haar haar los of op een staart scheelt best veel in de looks.

Even wat onderhandelingen over de extra's en dan gaat het wel hard, 100,= voor anaal, 50,= voor zoenen en nog eens 50,= voor beffen.
Maar ach ja laten we maar eens een feestje bouwen was de gedachte.

Het zoenen was minimaal maar het beffen super lekker, daar leek ze ook wel van te genieten en ze heeft een lekker sappig poesje.
Vingeren was dan weer niet toegestaan helaas. Ze had wel de neiging om de beentje bij elkaar te houden maar die heb ik gewoon uit elkaar getrokken.
Johanna spreek nauwelijks engels dus veel klagen kon ze niet.

Het pijpen was niet echt je dat maar het neuken in missionaris was wel lekker, ook hier weer een beetje tegengas maar gewoon beentje uit elkaar trekken en door duwen. Die strubbelingen maakte het eigenlijk wel extra geil dus op die manier lekker gekomen.

Volgende rondje was anaal maar dat wilde ze alleen als zij "on top" zat (heeft ze wat meer controle denk ik). Na ff wat Anaal oefeningen weer
overgegaan op gewoon neuken. Anaal is toch het beste op zijn doggy's. Ze bereed mijn pik wel lekker en ging gewoon door nadat ik voor de tweede keer was klaar gekomen.

Nog afgesloten met een massage en weer huiswaarts.

Al met al best een leuke ervaring maar voor de kosten had ik op iets meer gehoopt. Maarja fantasie en werkelijkheid ligt op dit punt altijd wat ver uit elkaar denk ik. Geen spijt van maar of het een herhalingsgevaar is weet ik nog niet. De extra's van zoenen en anaal had ik me kunnen besparen en waren het niet echt waard. De overige ervaring was best ok

Dank je wel voor je review. Ze ziet er inderdaad leuk uit op de foto's. Maar 340 Euro voor een uurtje ?? Extra's inderdaad. Misschien had je nog wat kunnen afdingen. De losse extra's zullen inderdaad wel zoveel kosten, maar als je dan van alles neemt dan zou je eigenlijk nog wat korting moeten krijgen, maar dan heb je nog de taalbarrière, en in het heetst van het moment en hopend op een hoop geilheid laat je het dan maar zitten, begrijpelijk.

Volgende keer beter zou ik zeggen (bij een andere dame dan waarschijnlijk) !!!

Terug
Bovenaan Onderaan