WHEM Johara, Waalwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb haar geappt, maar ze spreekt alleen maar af als je eerst pakketten afneemt met foto en video, nee dankje

Heb ook een appie gehad van haar met de pakketten idd. Is het wel de moeite om een pakket te nemen en daarna haar te nemen? Lijkt mij best een leuk/ lekker ding. Ik ben een echte bbw lover

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft er iemand al daadwerkelijk met haar afgesproken? Zo ja waar blijft dan de recensie?
Ook bericht van haar gekregen. Je moet minimaal vanaf bundel 5 a € 75,00 afnemen alvorens ze wil afspreken. ( dat verrekend ze dan daarna zodat je eerste half uur al betaald hebt). Maar ja....stel je vind het niets ben je toch 75 euro kwijt.

Laatst bewerkt:
Op deze manier kent ze, doordat je via telebankieren eerst de bundel betaalt, jouw identiteit. Dat is best een risico omdat je daarna gechanteerd zou kunnen worden…..

Op deze manier kent ze, doordat je via telebankieren eerst de bundel betaalt, jouw identiteit. Dat is best een risico omdat je daarna gechanteerd zou kunnen worden…..
Nee! Je kunt ook een bol.com kaart code geven. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg gewoon wat af was gesproken. Binnen 2 minuten. 100 % zuiver

Nee! Je kunt ook een bol.com kaart code geven. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg gewoon wat af was gesproken. Binnen 2 minuten. 100 % zuiver
Nou sorry maar ik denk dat dit zo'n "dametje" is wat alleen maar kijkt naar wat zij "lekker genoeg" voor haarzelf vind en dus totaal niet kijkt naar de behoeftes van haar klantjes.
Ze lult wel mooi en doet enorm veel leuke beloftes maar ondertussen komt ze mooi niet opdagen.
Mijn persoonlijke ervaring en dus berust op een feit en meteen een waarschuwing voor anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan