Recensie Joke, Cardate, Oostakker 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Spreekt Joke nog steeds af in zo'n relatief kleine Chrysler camper? Ik lees dat het ondertussen een mobilehome geworden is. Klopt dit? Lijkt me een héél stuk comfortbeler te zijn dan in zo'n Chrysler waar er achteraan enkel een bed is (eigenlijk de achterbank die je plat legt). Een mobilehome heeft toch een redelijk "fullsize" bed en zal toch nog iets discreter zijn dan zo'n camper?
 
Camper heeft idd een bed achteraan maar de date vind plaats op de neergeklapte tafel, wat dus eigenlijk het extra bed is. voor mij is dit voldoende. En het is idd beter dan de vorige camper of beter gezegd Van.
 
Wil de camper ook wel eens zien vóór ik bel, graag adres of omgeving aub,
Bedankt
Ik snap niet goed waarom. Ze wilt je eerst horen voor een afspraak, en tijdens dat telefoontje geeft ze je het adres. Respecteer dat gewoon. Anders kan ze net zo goed het adres in haar advertentie zetten. Het is niet de bedoeling dat het een bezienswaardigheid gaat worden…
 
Ik snap niet goed waarom.
Hij is een autoliefhebber.
Hij wil graag weten van welk jaar die camper is, welk merk, aantal slaapplaatsen, of hij recent onderhoud heeft gehad, her verbruik tijdens stationair draaien, hoe vaak er binnen gekuist wordt, hoeveel gas er nog is, of er airco is achteraan, hoeveel asbakken,...
Ook ik raad je aan om gewoon langs te gaan.
Ik was ook geïnteresseerd in campers en Joke heeft me er "vooraf" alles over verteld wat ik wou weten.
graag adres of omgeving aub,
Omgeving Gent.
 
Laatst bewerkt:
Heel lang geleden toen de dieren nog spraken ontving ze in een kamer. Ik ging er graag bij (meerdere keren) want ze was heel correct in haar service. Ze was aangenaam om mee te daten en toen kan anaal nog (zal wel haar reden hebben om dat niet meer te doen). Ze had een speciale manier van pzc. Ik vraag me af of zo nog met haar tong kurkentrekker speelt ;-). Wat haar gedrag (veel babbelen, eerlijk, correct) betreft, is er dus op al die lange jaren nog niet veel veranderd :) Ik hou er goede herinneringen aan over.
 
Nog eens langs geweest bij Joke.
Voor de eerste keer een neukdate genomen en me dat zeker niet beklaagd.
Ik heb haar pijpkunsten moeten onderbreken of de date was over voordat we aan neuken toekwamen.
Er zijn uitgebreide werken in de buurt, je moet doorrijden richting Lochristi en dan linksaf de omleiding volgen.
 
Vorige week nog eens bezocht.
Het was immers geleden van voor de Covid periode, dus veel te lang geleden ...
Een best wel 'no-nonsense' dame met een guitige babbel, oa omtrent haar 'werkzaamheden' die ze trouwens voortreffelijk doet.
Ik ga dus niet meer zoooolang wachten om haar later nog eens een bezoekje te brengen, top !
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joke-66
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

ondertussen zelf op prospectie geweest…
een slanke milf met kleine stevige borstjes met flinke tepel erop een mooi kutje (binnenslaper), leuke babbel, doet wat ze beloofd en wil het haar klant naar de zin maken
begonnen aan de date met tongzoenen (volle tong zoals het hoort, niet puntje of wat dan ook; echt tongzoenen next level )
daarna overgegaan naar 69 en ze heeft me lang gepijpt, met gevoel. Ik hield het lang uit omdat ik me kon concentreren op haar frisse lekkere kutje dat gaandeweg steeds natter werd, hoe lang is moeilijk te zeggen maar het was lang; zij zat een paar keer tegen klaarkomen aan , getuige het schokken van haar onderlichaam. Maar finaal lukte het net niet.
dan overgegaan naar cowgirl en daarna doggie; beide standjes waren lekker, haar kutje voelde lekker strak aan ondanks dat ze overvloedig nat was (ze regelt haar strakheid zelf beweert ze; het gevolg van jaren ervaring als DVP; wie ben ik om dat tegen te spreken)
tijdens doggie mijn duim in haar kontje, na haar goedkeuring. Fijn gevoel bij het neuken, ook voor haar
uiteindelijk met een knal gekomen in de jas
ze doet pzc maar nmc voor alle duidelijkheid
ik had halfuurtje geboekt en dat is moeiteloos volgemaakt; kijkt niet op de klok, babbeltje voor en na, heel relaxte date op een aparte locatie

momenteel wegenwerken (brug tijdelijk gebarreerd) in Oostakker, beter aanrijden via Lochristi
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joke-66
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben hier paar weken terug geweest en was toch ni echt een goeie ervaring.
Was enkel voor pijpdate.

Pijpen zelf was zeer matig, gans den tijd hetzelfde waar ze wa kwijlt op uwe lul terwijl hij heel den tijd in hare mond blijft zitten.
Mij zelf wat moeten rechttrekken want het geile was er snel af. Rap wa gerukt en ik hare mond gespoten.

Qua uiterlijk was het ook ni echt mijn ding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan