(Jonge)Dames met hangborsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

YC11

Newbie
17
11/04/23
20
Zie titel, dames verbergen ze graag omdat de meeste mannen er op af knappen.

Ik bedoel het liefst zoveel mogelijk borsten die echt zowat plat tegen de buik/borst hangen, navel tussen de tepels type. 😋
Formaat maakt niet zo heel veel uit.
 
Laatst bewerkt:
Zie titel, dames verbergen ze graag omdat de meeste mannen er op af knappen.
"Bijzonder" topic, snap het punt & of de vraag niet zo goed, denk ik.

Ik ken geen dames met natuurlijke (grote) borsten die recht vooruit staan, borsten hangen volgens mij altijd wel iets, en sommige borsten wat meer..

Ik als vrouw heb er ook nooit over nagedacht dat mannen op hangende borsten af knappen, want alle borsten hangen wel iets als ze groter zijn dan een maatje a.. & ik maak ook niet mee dat dames hun "hangende" borsten graag verstoppen..

Ik laat ze graag lekker wiebelen met mijn c-tje zonder bh in een hemdje 🫢
 
Tegenwoordig laten de meeste dames, ook de jongere, dat "verhelpen" en ze meteeen aanmerkelijk groter maken. Een tijdje terug, volgens mij al 4 jaar (?) zat er een zeer goede dame op de wallen, genaamd Katie. Ze was een bulgaarse orale kunstenares, met grote hangborsten. (Vanwege het afvallen van veel gewicht)
Maar op dit moment zie je eigenlijk alleen maar strakke borsten.....
 
"Bijzonder" topic, snap het punt & of de vraag niet zo goed, denk ik.

Ik ken geen dames met natuurlijke (grote) borsten die recht vooruit staan, borsten hangen volgens mij altijd wel iets, en sommige borsten wat meer..

Ik als vrouw heb er ook nooit over nagedacht dat mannen op hangende borsten af knappen, want alle borsten hangen wel iets als ze groter zijn dan een maatje a.. & ik maak ook niet mee dat dames hun "hangende" borsten graag verstoppen..

Ik laat ze graag lekker wiebelen met mijn c-tje zonder bh in een hemdje 🫢
Bedankt voor je reactie
Ik heb opheldering gegeven in het orginele bericht.
 
Tegenwoordig laten de meeste dames, ook de jongere, dat "verhelpen" en ze meteeen aanmerkelijk groter maken. Een tijdje terug, volgens mij al 4 jaar (?) zat er een zeer goede dame op de wallen, genaamd Katie. Ze was een bulgaarse orale kunstenares, met grote hangborsten. (Vanwege het afvallen van veel gewicht)
Maar op dit moment zie je eigenlijk alleen maar strakke borsten.....
Ik herinner haar. Enig idee of ze nog eens terug komt?
 
Dit zal moeilijk te vinden zijn de meeste dames gaan momenteel al in de revisie als zij ook al denken dat hun borsten gaan hangen. Zelf ben ik een voorstander van puur natuur maar dit wordt steeds moeilijker on te vinden.
 
Mag wellicht geen reclame maken maar ik heb een 29 jarige met hangborsten (meer dan gemiddeld) wel alleen voor massage 🤣

Alle dames hebben puur natuur van a tot d bij mij ;)
Hou niet van fake tits. Ik kan sommige dames wel begrijpen dat ze een "ingreep" laten doen. Maar voor mij mogen de borsten eruit zien zoals ze zijn. Veel dvp's laten dit onnodig bijwerken met vaak problemen achteraf (zoals o.a. zeer gevoelig tepels etc...); Perfecte fake borsten zijn voor veel heren vaak minder opwindend, en sommige dvp's schatten dit verkeerd in.
 
Hou niet van fake tits. Ik kan sommige dames wel begrijpen dat ze een "ingreep" laten doen. Maar voor mij mogen de borsten eruit zien zoals ze zijn. Veel dvp's laten dit onnodig bijwerken met vaak problemen achteraf (zoals o.a. zeer gevoelig tepels etc...); Perfecte fake borsten zijn voor veel heren vaak minder opwindend, en sommige dvp's schatten dit verkeerd in.
Klopt, ik had ooit bijna de stap genomen.. mede door de mening van klanten heb ik dit destijds niet gedaan & daarnaast natuurlijk ook alle risico's.

Mijn zelfbeeld is in de jaren verbeterd, door me werk, door de wandelaars ha ha
 
Dit komt wel in de richting, ik zoek ze persoonlijk nog veel meer hangend maar wellicht voor andere geintresseerden.
 
Misschien niet zo jong en zo hangend als je zoekt, maar misschien is Selena wel wat voor je:


Ze is om de week ofzo in een andere stad, dus vast ook eens bij je in de buurt.
 
Zie titel, dames verbergen ze graag omdat de meeste mannen er op af knappen.

Ik bedoel het liefst zoveel mogelijk borsten die echt zowat plat tegen de buik/borst hangen, navel tussen de tepels type. 😋
Formaat maakt niet zo heel veel uit.
In de Schepenenvijverstraat, bar Vogue (de originele) Gent, België. Bij Nana. Heb haar toevallig juist bezocht.
 
Ik zoek dames waarvan je de hangende naturel borsten goed mag doorkneden en flink aan de tepels trekken , zo een 10 tal jaar geleden was er een braziliaanse in Brussel die had daar geen problemen mee, ik draaide zelf de tepel rond me vinger.....en dan lekte ze nog eens melk :) vind zo iemand nog maar eens he.......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan