Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"Bijzonder" topic, snap het punt & of de vraag niet zo goed, denk ik.Zie titel, dames verbergen ze graag omdat de meeste mannen er op af knappen.
Bedankt voor je reactie"Bijzonder" topic, snap het punt & of de vraag niet zo goed, denk ik.
Ik ken geen dames met natuurlijke (grote) borsten die recht vooruit staan, borsten hangen volgens mij altijd wel iets, en sommige borsten wat meer..
Ik als vrouw heb er ook nooit over nagedacht dat mannen op hangende borsten af knappen, want alle borsten hangen wel iets als ze groter zijn dan een maatje a.. & ik maak ook niet mee dat dames hun "hangende" borsten graag verstoppen..
Ik laat ze graag lekker wiebelen met mijn c-tje zonder bh in een hemdje
Ik herinner haar. Enig idee of ze nog eens terug komt?Tegenwoordig laten de meeste dames, ook de jongere, dat "verhelpen" en ze meteeen aanmerkelijk groter maken. Een tijdje terug, volgens mij al 4 jaar (?) zat er een zeer goede dame op de wallen, genaamd Katie. Ze was een bulgaarse orale kunstenares, met grote hangborsten. (Vanwege het afvallen van veel gewicht)
Maar op dit moment zie je eigenlijk alleen maar strakke borsten.....
Hou niet van fake tits. Ik kan sommige dames wel begrijpen dat ze een "ingreep" laten doen. Maar voor mij mogen de borsten eruit zien zoals ze zijn. Veel dvp's laten dit onnodig bijwerken met vaak problemen achteraf (zoals o.a. zeer gevoelig tepels etc...); Perfecte fake borsten zijn voor veel heren vaak minder opwindend, en sommige dvp's schatten dit verkeerd in.Mag wellicht geen reclame maken maar ik heb een 29 jarige met hangborsten (meer dan gemiddeld) wel alleen voor massage
Alle dames hebben puur natuur van a tot d bij mij
Klopt, ik had ooit bijna de stap genomen.. mede door de mening van klanten heb ik dit destijds niet gedaan & daarnaast natuurlijk ook alle risico's.Hou niet van fake tits. Ik kan sommige dames wel begrijpen dat ze een "ingreep" laten doen. Maar voor mij mogen de borsten eruit zien zoals ze zijn. Veel dvp's laten dit onnodig bijwerken met vaak problemen achteraf (zoals o.a. zeer gevoelig tepels etc...); Perfecte fake borsten zijn voor veel heren vaak minder opwindend, en sommige dvp's schatten dit verkeerd in.
In de Schepenenvijverstraat, bar Vogue (de originele) Gent, België. Bij Nana. Heb haar toevallig juist bezocht.Zie titel, dames verbergen ze graag omdat de meeste mannen er op af knappen.
Ik bedoel het liefst zoveel mogelijk borsten die echt zowat plat tegen de buik/borst hangen, navel tussen de tepels type.
Formaat maakt niet zo heel veel uit.
cupmaat van deze meid??In de Schepenenvijverstraat, bar Vogue (de originele) Gent, België. Bij Nana. Heb haar toevallig juist bezocht.
Zijn er recensies van deze meid ? Dank.21 jaar, cup H en zo te zien flink hangend (helaas geen foto waarop de dame rechtop staat). Dit moet aan je vraag voldoen want beter passend bij de beschrijving ga je niet vinden.