Recensie Jordan, Vlaardingen 4,82 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens bij Jordan op bezoek geweest voor een pijpbeurt. Leuke vrouw waar je ook gezellig even mee kan kletsen. De services waren zoals altijd weer overheerlijk. Rimmen en pijpen kan ze als de beste. Na pakweg een kwartiertje hield ik het al niet meer en spoot ik haar mond vol. Heerlijk hoe ze doorgaat tot er geen druppel meer uitkomt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de vele positieve recensies ook maar eens langs Jordan geweest. In de eerste instantie ging ik voor pijpen deepthroat sessie en daarna wilde ik klaargetrokken worden over haar grote borsten. Uiteindelijk heeft ze mij ook een rimsessie + pijpen gegeven en dat was heerlijk, nog nooit eerder gerimd. Ter afsluiting tussen haar borsten op zijn russisch en heeft ze me klaar getrokken over haar borsten. Volgende keer wil ik door haar worden klaar gepijpt worden. Dus ga zeker nog een keer langs!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Leeftijd
50+
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens bij Jordan langs geweest. Het is gewoon een fijn adres als je eens lekker leeggezogen wilt worden. Naast pijpen likt ze ook je sterretje lekker en dat kan ik prima waarderen. Normaal gesproken laat ik me alleen pijpen en rimmen, maar ze had me nu zo geil gekregen dat ik haar graag nog even in haar kont wilde neuken.
Ik stelde het voor en het fijne aan Jordan is dat er niet veel te gek is. Dus het condoom ging erom en ze nam in doggy positie plaats zodat ik hem er lekker in kon duwen. Vanaf de eerste stoot kon ik lekker doorhalen en het duurde ook niet lang voordat ik het rubbertje volspoot. Ik ging dan ook voldaan weer naar huis.
 
Zeker weten en voor wat het waard is, ik pijp als de beste en heb er geen moeite mee herkenbaar in beeld te komen mocht er een filmcamera meedraaien (mag zelfs naar hartelust worden gedeeld). Foto's op aanvraag.
Wil ik ook wel is meemaken! ;)

//Edit mod: Verdere reactie(s) over bi trio graag via PB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent ben ik bij Jordan geweest voor een pijpbeurt. Op de afgesproken plek moest ik aanbellen. Bij binnenkomst deed ze haar deur open. Ze stond mooi in de opening met enkel een visnetje aan.
Direct door naar de kamer die meer dan prima is. Ziet er gezellig uit, voldoende ruimte voor je spullen en om om te kleden.

Hierna kon ik op bed gaan liggen en begon ze mij te pijpen. Niet heel diep maar wel met veel spuug. Afwisselend werden mijn ballen meegenomen en daarna ging ze verder naar beneden. Rummen deed ze vol overgave en was erg lekker! Dit kan ze zeer goed en ze draait haar hand er niet voor om.

De afwisseling deed ze goed. Rimmen, pijpen, dan weer rimmen en ga zo maar door. Daarna bleef ze mij achter elkaar pijpen waarna ik netjes in haar mond klaar kwam en ze ook alles doorslikte!

Ik kreeg een vochtig doekje om mij even op te frissen en kon daarna weer vertrekken. Ik ben zo'n 20 minuten binnen geweest. Al met al een top ervaring als je even snel langs wilt gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan