Recensie Josephine/Ellie, Rotterdam (voorheen Amsterdam, Tilburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jst_prst

Newbie
15
07/09/21
12
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/5489588-ellie
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bezocht haar vorige week, vond het niet echt leuk. Helaas weet ik niet waarom. Ik denk dat het gewoon niet klikte. Of misschien is het haar houding omdat ik het vluggertje nam.

Ze ontvangt in een klein hotel in het centrum, deze plaats is vrij goed.

Ze is nogal klein dame. Helaas denk ik dat haar lijftijd niet echt is, ze moet een beetje ouder zijn. De foto's zijn echt plus photoshop natuurlijk. Ze heeft een grote kont en dijen zoals op de video, maar haar borsten zijn kleiner dat ik me had voorgesteld. Ze leken me groter op de video :(. Ik zag dat het B is in het profiel, maar ik dacht dat het gewoon niet juist was ingevuld. Maar helaas is het waar. Ze heeft ook een buikje.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht. Is daadwerkelijk de dame van de foto's... ook is ze erg lief en toegankelijk. Kort gezegd... een mooie dame prima diensten. Ik weet niet of ik haar nogmaals ga bezoeken. Maar ze is wel de moeite waard
 
Deze dame ook bezocht. Is daadwerkelijk de dame van de foto's... ook is ze erg lief en toegankelijk. Kort gezegd... een mooie dame prima diensten. Ik weet niet of ik haar nogmaals ga bezoeken. Maar ze is wel de moeite waard
Hmm krijg van deze review niet echt de indruk dat alles zo lekker is, gemiddeld een score van 1.5 (sterretje), dat is in ons schoolsysteem een DRIE!!! Prima diensten? Mooie dame! De moeite waard? Iets zit me toch niet lekker!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan