Jouw beste ervaringen wel/niet delen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het vorige forum ben ik al 2x herkend door een sexwerker, iemand daar had mij verlinkt op de mogelijkheden die ik had bij haar. Dus ik doe het niet meer.
Als ik een dame bezoek die geen tongzoenen aanbiedt, en ik krijg er toch, zet ik dat niet in de recensie. Want als je de enige bent die dat heeft gekregen, weet ze onmiddellijk wie je was en gaan andere klanten die dat lezen, dat ook eisen.
Als ik een half uur langer mocht blijven, komt dat niet de recensie. Zelfde motivatie.
Nog een tip om anoniem te zijn, is enkele weken wachten met het schrijven van de recensie.
Ik ga ook nooit schrijven hoe lang ik geweest ben, maar bv. 30 min/100 euro, 60 min/150 euro. Dan weten andere wandelaars wat ze moeten weten, maar kan niet achterhaald worden wie je was.
Bij rondreizende dvp's typ ik soms alle steden dat ze hebben gezeten in de titel, of zet gewoon: reist rond. Andere wandelaars weten wat ze moeten weten en zij weet zelfs niet waar ze de recensent heeft ontmoet.
Nog een tip, ik heb privéberichten uitgeschakeld. Vroeger kwam af en toe iemand vragen om een nummer of locatie. Daar ben je dan ook vanaf.

Nu... als jij spontaan dingen/handelingen aangeboden krijgt die niet bij haar handelingen staan... of als je dingen doet waarvan je weet dat ze dat zeker niet bij iedereen toelaat... dan zet ik dat niet in de recensie. Maar dat heeft niks te maken met 'anonimiteit' maar wel met discretie!

En... dan zijn er ook nog (verrassend veel) dames die gewoon zeggen: 'het is jouw recensie! Jij schrijft wat je wil"! Kies ik zelf wel wat ik doe...

Nu... als jij spontaan dingen/handelingen aangeboden krijgt die niet bij haar handelingen staan... of als je dingen doet waarvan je weet dat ze dat zeker niet bij iedereen toelaat... dan zet ik dat niet in de recensie. Maar dat heeft niks te maken met 'anonimiteit' maar wel met discretie!

En... dan zijn er ook nog (verrassend veel) dames die gewoon zeggen: 'het is jouw recensie! Jij schrijft wat je wil"! Kies ik zelf wel wat ik doe...
Welja anonimiteit/discretie en dergelijke meer.
Anonimiteit en ervoor zorgen dat ze geen last krijgt met mannen die die handelingen ook eisen.
Ik spreek niet over recensies met dvp's.

Ik spreek (in de regel) ook niet over recensies met DVP's... Maar soms beginnen ze er zelf over!

En... dat 'last krijgen met andere mannen' heb ik dus nu al van drie (3!) DVP's gehoord! Worden online gestalkt... of zelfs ter plekke agressief bejegend! Ongehoord!

Ik spreek (in de regel) ook niet over recensies met DVP's... Maar soms beginnen ze er zelf over!

En... dat 'last krijgen met andere mannen' heb ik dus nu al van drie (3!) DVP's gehoord! Worden online gestalkt... of zelfs ter plekke agressief bejegend! Ongehoord!
Klopt. Ik heb ook al gehad dat ze erover begonnen, maar ik ga niet mee in het gesprek.
Ik heb inderdaad ook al veel verhalen gehoord van dvp's over last en online belaging. Dat moet redelijk vaak voorvallen.

Fijne Kerstdagen!

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
56.799
Leden
47.228
Nieuwste lid
JaanR
Terug
Bovenaan Onderaan