Jouw eerste keer...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet nog heel goed, na aantal jaren getwijfeld te hebben. Heb ik in december 2009 een gokje gewaagd bij kleine Hongaarse dame voor 25 euro, n+p. Dat was in doubletstraat den haag, aan het begin van de straat. 12 jaar ben ik een trouwe bezoeker van DVP?.
 
Ik was 18 en nog maagd . Met een meisje uit het oostblok. Man wat vond ik dat spannend! Ik was veel te nerveus om er echt van te genieten. Nu heeft dat bij mij best wel even geduurd voordat ik echt van de sex kon genieten. Inmiddels ga ik dus al jaren naar de dames van plezier. Het is het hele directe wat mij zo aanspreekt. Genieten doe ik met volle teugen!
 
Ik denk 45 of zo..... Jaren geprobeerd trouw te blijven na betrapt te zijn na een scheve schaats met een vriendin. Me jaren gewoon laten masseren, waarbij ik toch regelmatig fantasien over meer had. En toen via roemrucht Speurders een dame niet al te ver weg gevonden. Flatje zonder lift, 8 hoog (in mijn beleving 88). Hijgend voor de deur. Blonde vrouw,40+ achter de deur.... Niet mijn smaak,maar ok... Op een kinderbed (ik ben 195l me neergevleid. 10 minuten rugmassage, omdraaien en meteen vol op de kleine met ruwe handen. Ik was zo klaar van alle opwinding. Mocht daarna nog even op het balkon van het uitzicht genieten (ik had een half uu geboekt) en zag mjn buurman aan de overkant lopen... ☺️
Daarna een stuk of 20 erotische masseuses bezocht (waaronder veel in Thailand), 2x een dvp.
 
Ik was zelf net 17 ik was vrij groot voor mijn leeftijd en dat was natuurlijk een + punt voor mij. Mijn eerste dame was hindoestaanse shanta uit den haag. 50 gulden betaalde ik voor mijn eerste keer voet fetish. Haar teentjes waren zo lekker dat ik bleef klaarkomen. Later haar ook nog een paar keer geneukt maar naar vier jaar stopte ze er mee. En moest ik op zoek naar een nieuwe hindoestaanse dame. Ik ben nu inmiddels 50 en ik heb er al heel wat gehad.
Vrij groot?... je snikkel? ?
 
De eerste keer dat ik door een hoerenbuurt liep, was ik 14. Toen werden ik en mijn vriendjes er weggejaagd. Ik had er niet erg veel van gezien en het ging snel weer uit mijn gedachten. Drie jaar later zat stapte ik met een oudere vriend eens voor de lol door een ramenbuurt op een zomerse septemberdag. De meisjes van plezier stonden in de deuropeningen en deze keer was ik blijkbaar oud genoeg om er zomaar rond te kunnen lopen. De geile blikken, kom-eens-hier gebaren en de vele knappe grietjes maakten een grote indruk op mij. Ik wist toen dat ik daar wou zijn.

Ik was bang dat ze mij te jong zouden vinden en daarom heb ik er toen nog een half jaartje overheen laten gaan voor ik echt eens binnenging. Ik was 17 toen, ik moet er 15 uit hebben gezien. Dat was bij een knappe blondine van zo'n jaar of 25. Die zei er niets van dat ik er zo jong uitzag, gelukkig.

Het was zenuwachtige seks met een halfslappe lul, maar dat maakte niet uit. Ik had hem in een prachtige griet naar keuze kunnen steken voor een klein bedragje. Dat was genoeg om mij voor het leven te 'hooken'.

Eerst ging ik naar een kleinere ramenbuurt vlakbij mijn ouderlijke huis, maar twee jaartjes later ben ik pas echt op verkenning gegaan. Eerst eens naar Brussel (bah, zo'n achtergestelde wijk) en dan naar het walhalla van de ramenbuurten: Antwerpen. Ik ben er nooit meer weggegaan.

Ondertussen, en zo'n driehonderd prostituees later, heb ik zowat alle ramenbuurten van België en Nederland gezien, de Duitse saunaclubs en loophuizen, en nog wat andere dingen in verdere landen. (En in my humble opinion is het Schipperskwartier daarvan nog altijd de allerbeste.)
 
Was 15 jaar zo.n heerlijke negerin in witte lingerie in vel neon licht gepakt... weddenschap gewonnen en na voetbal training eerst 10 rondjes fietsen door de straat man wat was dat spannend door de Vishoek Groningen eindelijk naar binnen de daad gedaan en met veel gejoel weer naar buiten want stuk of 10 voetbal vriendjes zaten me op te wachten ?was het gesprek van de week natuurlijk.op de training..later na wat vaste relaties de draad weer opgepikt wereldwijd veeeeel wandel ervaring??Daarover later meer.
 
Ik wandel pas 4 jaar en ben nu midden 40. Het leek me nooit mijn ding en ik zat in de nodige relaties met slechts kort wat tijd er tussen.
Het boeide me wel altijd, maar was ergens toch not done voor mijn gevoel.
Heb jarenlang dvd's gekocht bij de zaakjes op de Wallen, zelfs zo veel dat een verkoper op een gegeven moment tegen me zei: Hier om de hoek staan toevallig ook wat echte meisjes hoor....

Maar ik zat in een relatie en het kwam niet in mijn hoofd op. Daarna waren er omstandigheden, daar ga ik even niet op in, waardoor mijn vriendin en ik een periode niet bij elkaar konden zijn. Toen speelde er iets met een andere dame, maar ik wilde mijn vriendin niet kwijt en dacht dat een bezoekje aan een dvp dan neutraler en minder relatie-ontwrichtend zou zijn.
Zo is het 'erbij gekomen'.
Die combi werkt prima hoewel het natuurlijk wel een beetje dubieus is. Relatie weet het een beetje, wil de details vooral niet weten en ik zie het ook echt als twee verschillende werelden. Het hier lezen en schrijven boeit me en bezoekjes aan wisselende knappe jonge dames bevalt me en de innige band met mijn vriendin bevalt me ook.....het zijn echt andere dingen.

Slechts een keer ook verliefd geworden op een dvp. Dat is wel iets waar ik door ging twijfelen. En ik heb me ook afgevraagd waarom ik dat dan maar bij 1 dvp heb gehad.
Ik heb er immers veel bezocht waar ik een prima click mee had en die ik te gekke looks vond hebben, dus eigenlijk vind ik het raar dat de nummers 2 tot en met 20 toch nooit nummer 1 van de troon kunnen stoten of zelfs maar in de buurt komen van.
Dus ik heb een vriendin, een nr 1 dvp en een hoop zo nu en dan dames.

En voor mijn 40e nooit een dvp bezocht dus. :)
 
Mijn verhaal startte in 2016, ik was van werk verandert en was van plan mijn huis te verkopen en een appartement te kopen, ik heb niet echt groene vingers vandaar, ik probeerde eerst een vriendin te zoeken maar vond het best lastig om iemand te vinden, ik was toen ook al 39 en had weinig ervaring met het intieme werk, ik ben niet lelijk maar heb wel weinig uitstraling en ik was ook al geen macho, geen uitgaanstype en wat smal van postuur en ik baalde om te zien hoe het bij anderen veel gemakkelijker ging om iemand te krijgen en had al het idee van als ik er niet voor betaal zal het nooit niet veel worden en besloot toen de verkoop van mijn huis geregeld was ik eens aan een paydate te beginnen en in augustus in mijn eerste dag verlof was het zover, ik had een afspraak met een dame in privé, ik koos bewust voor een veertiger om het ijs te doen breken en toen ik toekwam was ik behoorlijk zenuwachtig maar eigenlijk viel het wel mee eens ik binnen was, erg handig was ik niet maar vertelde haar wel dat ze mijn eerste dvp was, gelukkig boekte ik voor een uur want ik moest moeite doen om klaar te komen wat toch lukte het en was blij dat ik mijn drempelvrees overwonnen had, soms kan ik nog wel eens zenuwachtig zijn als ik bij een nieuwe dame kom maar niet zoals de eerste keer, daarna heb ik nog een dame in privé bezocht die wel knapper was maar bepaalde zaken niet wilde doen dat op haar profiel stond, daarna bezocht ik een privéhuis en in 2017 begon ik vooral ramen te bezoeken en geen spijt van gehad, de herinneringen nemen ze niet meer af!
 
Altijd in langdurige relaties geweest en toen getrouwd. Dan wil je vrouw scheiden en na de scheiding de keuze voor een nieuwe langdurige relatie of casual sex.

Aangezien voor mij sex in langdurige relatie hoort en ik geen fan ben casual sex, is dit de beste oplossing voor mij tot nu toe.
 
Hoe dan..?! ?
Oprechte vraag. Ik snap dat namelijk niet. Ik bedoel, je zegt zelf dat je haar lelijk vond... En je was daar in die snoepwinkel, met al die keuze...
Ben nu toch wel benieuwd hoe dat ging.
Je komt op zo'n plein en daar zitten de dames een beetje onverschillig achter het raam. Ze kijken op hun mobieltje enzo. Eentje zoekt actief contact met jou en ik kan daar dan geen weerstand aan bieden. En 50 euro minder loop je dan een beetje in het luchtledige te prikken in zo'n vrouw. Tsja, is er een psycholoog in de zaal?
Die Michelle op dat plein is er ook zo eentje. Ik kan daar vrijwel geen weerstand aan bieden. Eenmaal boven nul komma nul service. Karakterzwakheid noemen we dat? Niet!
 
Jaren geleden was ik op Gran Canaria, op feestvakantie. In Playa Del Ingles heb je een winkelcentrum in een "kuil" met verschillende uitgaansgelegenheden.
Die kuil wordt (of werd) 's nachts omsingeld door Afrikaanse DVPs, die in de middag polsbandjes verkopen en 's nachts iets anders. In beide gevallen kun je spreken van een agressieve hands-on verkoopstrategie, die in de meeste gevallen vervelend is.

Maar na een avond blauwtjes lopen bij een Britse meid en opgegeild door de wet t-shirt contests, liep ik in m'n eentje goed dronken terug naar het hotel en werd ik, zoals elke avond, weer aan m'n armen getrokken. Alleen dit keer dacht ik "fuck it". Een paar tientjes is goedkoper dan shotjes en pints doen met een Brit.

Dus ik mee met een kleine Afrikaanse die me aantrok. Ik werd begeleid naar de bosjes langs het strand, alwaar de dame je pijpt (mc) en je haar kan neuken...
Maar....dan moet ie het wel doen. Helaas heb ik die avond geleerd dat mijn jongeheer het niet goed doet op alcohol. Netjes betaald en de volgende avond toch maar weer de kuil in.

Dat was mijn eerste ervaring met een DVP.
Daarna heeft het zeker 15 jaar geduurd voordat ik weer een poging waagde.
 
Hoe was jullie eerste keer bij een dvp.....
Mijn eerste keer bij een dvp was op mijn 18e. Een Aziatische dame op de wallen...... ik betaalde 100 gulden.... veel te veel.......ik kwam supersnel klaar, maar ze was zo aardig me nog een keertje te laten gaan. Ik kreeg hem meteen weer hard, maar na een paar minuten ging ik verlegen weg....... ze maakte nog een opmerking over de eerste keer :) ze had het door.
 
Mijn eerste keer bij een dvp was in Alkmaar bij een dame thuis. Advertentie op Kinky. Gebeld met trillende stem en ik er heen. Mooi appartement, aardige dame, koffie gedronken,€ 90,00 betaald en werd mee genomen naar de badkamer. Warme washand er over en het bed op. Standje 69, cd er om (lukte niet goed, cd te klein) en intiem volgespoten. Met 55 minuten stond ik weer in de lift naar beneden. Kom er nog regelmatig langs en kijk omhoog, zou ze er nog wonen? Geen herhalingsgevaar aanwezig. Gelukkig inmiddels betere de ervaringen gehad.
 
Mijn eerste keer is 4 jaar geleden. Ben getrouwd en was er nooit mee bezig. Ben wel al jaren veel meer met sex bezig als mijn vrouw. Dus veel handwerk. Nadat mijn vrouw ruim 10 jaar geleden beroerte heeft gehad en nog wat andere medische kwalen, kwam er niets meer van. Heb op gegeven moment gezegd dat ik dat niet volhoud, dus gezegd dat ik ruimte voor mezelf wilde. Dat begreep zij. Ben toen naar Thaise massage gegaan en na half uurtje vroeg ze 'do you want entry?' Ik natuurlijk ja, binnen 5 minuten liep condoom over. Ga af en toe naar dvp, meestal Thaise, en heb ook nog paar vriendinnetjes. Ook leuk?
 
Mijn 1e ervaring is 2 jaar geleden begonnen met een massage salon.
1e keer heel spannend, maar onwijs lekker genoten van de b2b.
Vorig jaar een dvp via Twitter ontmoet.
Hotelkamer geboekt, en de dame laten komen voor 2 uurtjes.
Maar vond het zo spannend dat het bij genieten bleef, maar niet komen.
En 2 maanden geleden voor het eerst de roze buurt van Eindhoven ontdekt.
Ook dat was best spannend en eng, rond lopen terwijl er meer mannen rond lopen ( met het zelfde doel ).
Maar daar ben ik nu al 3x onder tussen heerlijk van terug gekomen.
En de massage salon kent me ondertussen ook bij naam
 
Terug
Bovenaan Onderaan