WHEM Joy Amsterdam marktplaats

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2 weken geleden bij Joy geweest. Was al een tijdje aan het proberen, maar moeilijk om een afspraak rond te krijgen.

Bij binnenkomst, mooi koppie, maar vond haar erg lang voor een dame. Had het vermoeden dat er wat aan gesleuteld was. Was er eenmaal toch, dus niet getwijfeld. 130 euro voor een uurtje massage met btb. Geil uurtje, maar twijfel nog steeds of het een ladyboy is. Toen de kleding uit ging leek het allemaal erg vrouwlijk in ieder geval :) Zou zo nog een keer terug gaan.
 
De marktplaats advertentie van de 1 reactie is inmiddels verlopen, ik zie wel deze https://www.marktplaats.nl/v/dienst...rs-en-massagesalons/m1950112514-j-o-y-massage

Gaat het om dezelfde dame ? En krijg je de massage van de dame op de laatste foto?

En heb je die prijs betaald voor enkel b2b of was er meer mogelijk?
Zelfde "dame", slechte foto. In het echt een stuk beter. NIet gechecked of meer mogelijk was. De standaard prijs was zonder HJ en kleding blijft aan, 130 alles uit en HJ met B2B.
 
Ze schrijft in het Engels, ze geeft Thaise massage en ze ziet er nogal Thais uit en volgens een van de eerdere testers is het wellicht een ladyboy. Maak zelf af IntheZone. Ik denk dat ze 73 is.
 
Ze schrijft in het Engels, ze geeft Thaise massage en ze ziet er nogal Thais uit en volgens een van de eerdere testers is het wellicht een ladyboy. Maak zelf af IntheZone. Ik denk dat ze 73 is.
73 jaar…is een grapje of een typo mag ik hopen? Ik lees dit niet terug in de andere reviews en op de forum van een andere website
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan