Recensie Joy, Dara Thai, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://darathai-ds.wixsite.com/website
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat mijn vaste dame helaas bleek te zijn vertrokken bij Dara Thai, laatst gekozen voor Joy.

Na binnenkomst kreeg ik vrijwel direct de vraag welke extra's ik wilde. Heb haar aanbod op dat moment nog afgeslagen maar tijdens de massage kwam ze er weer mee. Mede omdat de communicatie in het Engels wat stroefjes verliep wilde ik eigenlijk nog steeds niet op haar aanbod ingaan, maar doordat ik niet heel stellig was begon ze uit zichzelf mijn geslachtsdeel te likken. Ik schrok hier een klein beetje van, maar omdat het om eerlijk te zijn wel lekker aanvoelde heb ik haar toch laten gaan. Vervolgens kwam ik heftig maar wel veel te snel klaar. Dit grapje heeft me (slechts) 30 euro extra gekost.

De massage zelf leek van ondergeschikt belang en dat was helaas te merken, want deze vond ik niet al te denderend. Vond het desondanks wel leuk dat ik haar kort mocht masseren. Voor een keer vond ik het leuk om zoiets mee te maken, maar ik denk niet dat ik haar heel snel nog eens zal bezoeken, of ik moet enorm in the mood zijn zeg maar.
 
Het gaat inderdaad om de dame die op de Prins Hendrikstraat werkte, daar waar nu Kathy Thais Massage is gevestigd. Het is overigens wel te zien dat ze vijftien jaar ouder is geworden schat ik in, al weet ik niet hoe ze er vijftien jaar geleden uitzag. Desondanks wel (nog altijd) enorme seksdrive;)

De standaardprijs voor extra's bij haar is 30 euro voor alleen pijpen (met condoom) en 50 euro voor pijpen en intiem. Om mij over de streep te trekken heeft ze mij 30 euro zonder ipv met condoom aangeboden. Anders was ik er ook niet op ingegaan.
 
Ik herinner mij nog dat Joy een mooie vrouw was die een klant zo veel mogelijk wilde plezieren. Dat ging bij mij zover dat ze ongevraagd en zonder kosten ook anale sex bedreef; ik denk dat ze daar erg opgewonden van werd. Een paar jaar later gingen haar prijzen nogal omhoog (170 euro voor een uur all-in) en de dienstverlening liep terug. Daarom ben ik afgehaakt bij haar. Ik weet nog dat ze ca. 15 jaar geleden al drie kinderen had, ,ze was toen ongeveer 25 schat ik.
 
Het gaat inderdaad om de dame die op de Prins Hendrikstraat werkte, daar waar nu Kathy Thais Massage is gevestigd. Het is overigens wel te zien dat ze vijftien jaar ouder is geworden schat ik in, al weet ik niet hoe ze er vijftien jaar geleden uitzag. Desondanks wel (nog altijd) enorme seksdrive;)

De standaardprijs voor extra's bij haar is 30 euro voor alleen pijpen (met condoom) en 50 euro voor pijpen en intiem. Om mij over de streep te trekken heeft ze mij 30 euro zonder ipv met condoom aangeboden. Anders was ik er ook niet op ingegaan.
Zonder, daarmee bedoel je PZ en NZC ?
 
@stille getuige: Het is een erotische massagesalon ja (overigens was het voorheen een normale massagesalon). Gewoonlijk ga ik naar een erotische massagesalon voor een erotische massage, maar dan wel met de nadruk op massage. Bij dames als Joy ligt de nadruk, zoals eerder aangegeven, blijkbaar meer op erotiek in de vorm van sex dan in de vorm van massage, maar bij de meeste dames die ik bezoek is het andersom.

@Opperman: Zonder slaat op PZC en niet op NZC.
 
Ik ga soms langs bij Joy...vind het ergens altijd wel vermakelijk o_O Maar 100% waar dat de focus vooral ligt op extra's verdienen...tot vervelens toe naar vragen; beste heel resoluut zijn, anders houdt ze aan. En massage is zeer zeker onderschikt, maar desondanks meestal wel naar me zin met der; ze is ook wel sensueel/erotisch. Alleen als je gwn een goede erotische massage wilt met nadruk op ook dat 2e deel, dan beter ergens anders langs gaan...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5564250-joy
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het gaat inderdaad om de dame die op de Prins Hendrikstraat werkte, daar waar nu Kathy Thais Massage is gevestigd. Het is overigens wel te zien dat ze vijftien jaar ouder is geworden schat ik in, al weet ik niet hoe ze er vijftien jaar geleden uitzag. Desondanks wel (nog altijd) enorme seksdrive;)

De standaardprijs voor extra's bij haar is 30 euro voor alleen pijpen (met condoom) en 50 euro voor pijpen en intiem. Om mij over de streep te trekken heeft ze mij 30 euro zonder ipv met condoom aangeboden. Anders was ik er ook niet op ingegaan.
Ik wist niet dat dit om dezelfde Joy ging als die van de voorganger van Katy Thai. Ben laatst toevallig bij Ornjira (@moderator kan dit worden gewijzigd in de titel?) binnengelopen. Leukste van de drie dames was Joy, maar voor mij niet heel aantrekkelijk want behoorlijk mollig, op leeftijd en grote siliconen borsten, maar ze keek wel lief en was net iets jonger dan de andere 2 aangeboden dames.

Joy bleef de hele tijd extra's aanbieden en ben ik uiteindelijk voor het pakket gegaan zonder anaal of rimmen (wat ook kan), maar wel pijpen zonder, intiem en zoenen. Snap de verhalen van Hookers wel, want daar ging het veel over de sex met Joy en daar houdt ze duidelijk van. Bij Katy was het er niet van gekomen om langs te gaan, maar leuk haar ontmoet te hebben.

Massage was medium, maar ze houdt van pik, zuigt lekker zonder condoom, ik heb niet gebeft maar kan wel goed zoenen, en de sex wil ze lang en hard (niet te ruig maar wel flink stevig). Voor mij geen herhalingsgevaar, ik vind haar uiterlijk minder aantrekkelijk, borsten zijn kneiterhard, ze praat heel veel en probeert steeds te verkopen van extra opties, zelfs nog tijdens de sex. Maar voor wide sex met een Aziatische dame is ze voor veel mannen nog steeds interessant denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan