jeroen3040
Stamgast
iemand ervaring met deze zusjes?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenyeaah man golden pussy with daimond clitDamn het wordt telkens gekker met de vraagprijzen![]()
Is niet zo gek ze hevoen maar 1 klant te hebben voor die prijs en ze hoeven paar dagen niet te werkenHeb op de adv. gereageerd, na videocall verificatie, ga ik een date plannen.
adv. is alweer offline....
geen douche staat expliciet in hun adv....geen douche? Je zult maar de derde of vierde date zijn op die dag
dat heb ik gelezen ja, maar als de klant daar niet kan douchen stel ik me voor dat die dames ook niet heel fris ruiken na een paar sessiesgeen douche staat expliciet in hun adv....
klopt! Vroege ochtend date plannen en dan door naar de gym om te douchen is een optie.dat heb ik gelezen ja, maar als de klant daar niet kan douchen stel ik me voor dat die dames ook niet heel fris ruiken na een paar sessies
Dat hoeft niet perse, kan ook zijn dat ze niet willen dat de klanten gebruik maken van hun duche/badkamer.dat heb ik gelezen ja, maar als de klant daar niet kan douchen stel ik me voor dat die dames ook niet heel fris ruiken na een paar sessies
De nieuwe tijd, optioneel €50 voor PZC, €20 voor CIM en €350 voor energietoeslagDat hoeft niet perse, kan ook zijn dat ze niet willen dat de klanten gebruik maken van hun duche/badkamer.
ja preciesEn bedenk dat er dus ook nog 21% BTW bijkomt![]()
Nultarief voor levering aan het buitenland geldt toch buiten EU?Vallen zij niet onder de 9% btw dat scheelt weer 12% of ik laat ze wel naar duitsland of belgie komen dan kunnen we 0% btw hanteren![]()
Je hebt gelijk dan laten we ze in engeland komenNultarief voor levering aan het buitenland geldt toch buiten EU?![]()
Nee man gerichte trio.Doen ze ook incestachtige dingen?