- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Anders
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Rond 07.15u was ik in de schippersstraaten werd ik binnengelokt door een raamklopper genaamd Joyce bruin geblondeerd één van de eerste panden rechts als je via Falconplein erin gaat.
Denk b of c cup.
Ze vroeg al direct in te betalen hield haar bh aan en deed condoom erover terwijl hij nog niet in erectie stond, dan kort gepijpt dan dat er ze niet slecht en terug afgetrokken.
Dan na amper 10 minuten was het al gedaan.
Aftrekken kan ze niet, had achteraf beter ook niet binnengegaan want op één of andere manier op de raam tikken turns me off eigenlijk.
Die rekent dus binnenkomen en buitenkomen bij de 15 minuten ik vind dat eigenlijk niet normaal.
Kunt er wel mee babbelen maar die komt over als te geld gericht naar mijn bescheiden mening.
Dus de eerste en laatste keer bij haar.
Denk b of c cup.
Ze vroeg al direct in te betalen hield haar bh aan en deed condoom erover terwijl hij nog niet in erectie stond, dan kort gepijpt dan dat er ze niet slecht en terug afgetrokken.
Dan na amper 10 minuten was het al gedaan.
Aftrekken kan ze niet, had achteraf beter ook niet binnengegaan want op één of andere manier op de raam tikken turns me off eigenlijk.
Die rekent dus binnenkomen en buitenkomen bij de 15 minuten ik vind dat eigenlijk niet normaal.
Kunt er wel mee babbelen maar die komt over als te geld gericht naar mijn bescheiden mening.
Dus de eerste en laatste keer bij haar.