WHEM Juiste club of dame. Wie helpt me.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zoekende46

Wandelaar
47
11/12/21
25
Hoi, ik heb nog niet veel eraring met bezoeken van clubs en dames...Ik zoek een club waar dames niet steeds meer vragen....waar tongen, beffen, rimmen af en toe een vinger tussen mijn billen en beetje tepels aanpakken bij prijs inzit. Niet overal geld voor vragen.
Gewoon het normale tarief. En een dame die het initiatief neemt. Diverse noemen dit gelijk extra of soft sm. Wie ervaringen met vrouwen prive of een club waar dit automatisch gaat? En...dat je het gevoel heb dat hygiëne en safe belangrijk zijn voor haar. Dus ook voor mij. Hoor graag jullie advies. Omgeving driehoek Utrecht - Breda- Rotterdam
 
Lastige vraag, @zoekende46. Sommige dingen die je noemt zijn volgens mij vrijwel altijd gewoon standaard bij de prijs inbegrepen, bij andere opties zou ik me nog een beetje kunnen voorstellen dat dames extra vragen. Als je meer naar de soft SM-kant gaat, zeg maar.

Maar de beste optie is, hoe cliché ook, denk ik toch om een privéhuis te zoeken dat je aanstaat en daar met de gastvrouw / gastheer door te nemen wat je precies zoekt. Vaak hebben zij daar dan wel één of meer dames voor. Eventueel vooraf even bellen met je vragen als je ver zou moeten rijden.

Op zich denk ik dat je voor veel van deze dingen wel terechtkunt in de meeste privéhuizen of clubs. Villa Weizigt, Dubbeldam82 in Dordrecht bijvoorbeeld, maar in Rotterdam zou je ook best bij de meeste huizen binnen kunnen stappen. Desiree, Cristal Privé, Lipstick. De hoek Breda en Utrecht ken ik minder.

Overigens is in vrijwel elk privéhuis volgens mij safe automatisch de optie, zeker intiem. Moet wel zeggen dat ik ook nooit naar iets anders vraag, maar het is mij ook nog nooit aangeboden. Dus ik denk dat je daar helemaal niet zo bang voor hoeft te zijn, eigenlijk.
 
Bedankt voor je reactie. Ga "rustig" op pad en hoop op de juiste tip.
Misschien wel van een vrouw zelf vanuit een club. Bij klik wordt ik haar vaste klant voor gemiddeld 3x per maand.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan