Recensie Roxy (Roe), Den Haag, Geleenstraat 23k8 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.750
30/06/21
4.380
62
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had deze dame (slanke brunette, mooie cup C borsten, geen tatoeages) al eerder zien staan, het viel me op dat ze opvallend vriendelijk lachte als je haar aankeek. Nogal een verschil met diverse dames die achter het raam verveeld met hun telefoon bezig zijn.
Naar ik begrepen had is Roxy ook in voor soft-kinky spelletjes, en aangezien ik graag weer een keertje wilde rimmen vroeg ik haar of "erotic kinky play" inclusief haar kontje likken mogelijk was. Geen probleem :) dus ik naar binnen.

Achter haar aan de trap op lopen was al een genot, en ze bleek een mooie grote kamer te hebben, zo te zien een SM-kamer maar zonder al die spullen.

Ze ging zich op het bidet van onderen goed wassen zonder dat ik daar om hoefde te vragen en ze vroeg mij ook om me te wassen, hygiëne dik in orde dus.

Nog even kort besproken wat mijn idee was: geen SM of pijn, vooral veel teasen.

En daarin bleek ze echt een pro te zijn. Ze wist me helemaal gek te maken met in mijn oor ademen terwijl ze zachtjes met mijn lul en ballen speelde, kusjes op mondhoek geven, mijn tepels likken, mij kort blinddoeken en dan met haar borsten over me heen gaan, pijpen (mc), cowgirl (mc), etc etc.. Zo goed heb ik dit soort spel zelden meegemaakt, af en toe had ik het echt niet meer. En wat een fantastisch gevoel toen ik eindelijk voluit haar kontje mocht likken.

Ze maakte het af door me op een "tease and denial" achtige manier af te trekken terwijl ze naast me lag, en ik kwam heerlijk klaar. Bij veel dames moet ik op het eind zelf een handje helpen om klaar te komen (zal de leeftijd wel zijn), maar bij Roxy had ik er geen enkele moeite mee.

Ze vertelde dat ze dubbele shifts werkt (12 tot 17 uur en dan 19 tot 22 uur). En dat ze half september van plan is voorgoed te stoppen met dit werk ☹️
 
Laatst bewerkt door een moderator:
 
Nog een kleine aanvulling, het verhaal is dat ze definitief stopt.
 
Lengte van de dame in recensie klopt volgens mij niet.

Roxy is al iets te vaak gestopt. We gaan het zien.
 
Wat gaat ze doen dan als ze gestopt is, naar de geraniums staren? Kan ze net zo goed blijven zitten en ons van dienst zijn ? ze heeft meer fans dan ze denkt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan