Recensie Julia, Alkmaar 16/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Was gisteravond weer eens bij deze mooie jonge vrouw met een heerlijk strak lichaam, lekkere borsten en kont, gladde buik, was de vierde keer bij haar en tot tevredenheid, ze wordt steeds lekkerder lijkt wel, ga zeker nog eens terug.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag weer naar Julia geweest, mijn 2e keer. (Trouwens in A11, K2, daar zit ze de laatste tijd).
Ondanks veel vragen en antwoorden zijn Duinkonijn en ik de enigen die wat over haar geschreven hebben. Van de anderen is er tenminste een die met haar appt, dus neem aan dat hij er vaker komt en dan lijkt een verslagje of tenminste een "het was leuk en lekker en ik ga zeker vaker" al dan niet met een scorelijstje erbij toch te mogen worden verwacht. Een ander is blij dat ze er weer is, maar dat zal toch niet alleen zijn omdat ze er zo leuk, lief en lekker uitziet bij het langslopen.
Dus ik denk, dat kan zo niet en ben er maar weer heen gegaan.

Grapje, de reden was dat mijn echte favoriete dame er pas na het weekend weer is en dat ik niet van plan was daarop te wachten.

Mijn eerste recensie was al erg uitgebreid en vol lof en ik kan daar oprecht naar terug verwijzen. Ditmaal toch maar bijbetaald voor beffen (Dus 70 ipv 50); geprobeerd of ook pzc kon maar dan werd het 100. Dat is teveel zei ik, dan doe maar alleen beffen. (Voor mijn doen wat bot, zo'n 'dat is teveel', ik bedoelde dat mijn pik me dat niet waard is voor pzc. Had ze nu gezegd dat het dan 80 was had ik misschien getwijfeld.. Misschien had ik ook gewoon 70 moeten neerleggen en (liegend) verwijzen naar een vorige keer waarin het beide in het pakket gezeten zou hebben. Maar ik vind Julia wat te goed om dat soort trucjes te proberen.

Zoals ik al eerder beschreef maakt Julia heel veel werk van het pijpen ook met condoom, ook nu weer, en dan heeft pzc voor mij niet zoveel meewaarde..

Knuffelen per ongeluk overgeslagen, ze lag al klaar voor het beffen en om haar nu weer te laten opstaan... Volgende keer zeker niet vergeten!
Beffen was heel plezierig, lekker en fris, en toen ik wat lager ging met mijn tong ging Julia spontaan zo liggen dat ik ook daar goed bij kon. Lekker!

Neuken eerst in cowgirl, wat ze prima en met gevoel deed, en op mijn verzoek voortgezet in doggy. Daarin naar mijn idee goed en redelijk lang doorgepakt en met veel genot in haar poesje (in het condoom) klaargekomen. Rustig heel even nagezeten in haar poesje en daarna verloste Julia me van het condoom.

Voor en na relaxte gesprekjes, weer een prima bezoekje.

Ik wil nog even opmerken dat Julia ook best een heel knappe dame is, goed opgemaakt maar vast ook zonder die extra highlight. Een dame met wie je je met trots in een groter gezelschap zou vertonen -of een hele avond zou doorbrengen zelfs als er geen sex op het menu zou staan.

Hahaha , dat zijn zo van die dingen die door je heenschieten als je even zo nauw met een dame samen bent en even de tijd hebt. Als ze bezig is jou te verwennen of tijdens de momentjes van wassen en uit resp. aankleden...

MIsschien zouden anderen dat onder high class companion benoemen, maar daar heb ik toch meer het beeld van een wat bekakte / verwaande en duurbetaalde gezelschapsdame bij.. Julia is gewoon goed gezelschap -in ons kort encounter- en juist heel equal level (nieuw bedachte term maar ik denk dat duidelijk is wat ik bedoel.)

Als ik niet al een favoriete dame had zou Julia dat zomaar kunnen worden...

Laatst bewerkt:
Ik probeer tegenwoordig zo weinig mogelijk een naam van een andere dame te noemen onder het topic van een dame. Het zijn immers concurrenten, en ook in de zoekfunctie is het lastig. (Al kun je daar ook tegenover stellen dat een dame misschien juist gratis aandacht krijgt als iemand op een andere naam zoekt en zo "per ongeluk" bij haar terechtkomt... beetje webshop idee: mensen die dit kopen, kiezen ook vaak voor....).
Maar toch.
Zie mijn pm in je box.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan