WHEM Julia bar Nuland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yep, ik kom er af en toe.
Veelal latina's op leeftijd. Wel aardige meiden hoor waarvan een aantal er al jaren werken. In de weekeinden zijn er meer dames aanwezig, ook van andere afkomst. Heb er in de loop van de tijd, Hongaarse, Afrikaanse, Nederlandse, Russische, Duitse en Marokkaanse vrouwen tegen gekomen. Voor mij lekker dichtbij en een club waar ik me op mijn gemak voel (geen vrouwen die direct vragen of je naar de kamer wil, dan haak ik meteen al af). Gastvrouwen zijn ook aardig, dat is ook wel fijn.
 
Ik heb helemaal geen ervaring met een dergelijke tent, hoe werkt dat? Je gaat er naar binnen om iets te drinken en de dames komen vanzelf naar je toe? Ik lees op de website dat de entreeprijs inclusief 6 (!) consumpties is, maar als je voor een dame iets koopt is het 20? Maar wat nou als er meer dan 4 mannen binnen zijn of de dames bevallen je niet?
 
Als de dames je niet bevallen kun je gewoon weer naar huis gaan. Alleen is de entree inclusief 6 consumpties inderdaad 20 euro en die ben je dan kwijt.
Er is geen verplichting met een dame naar de kamer te gaan hoor. En ook voor de dame een drankje kopen is niet verplicht.
De dames stellen zich aan je voor (aan mij stellen ze zich niet meer voor tenzij er een nieuwe dame is, maar de meeste ken ik al langer) en als je prijs stelt op gezelschap kun je dat aan de gastvrouw laten weten of aan een van de dames zelf.
 
Ik ben hier in het verleden wel eens geweest omdat ik in het kuthotel ernaast (van die belastingontduikers en uitbuiters van illegale buitenlanders, met die stomme vogel op het dak, dat hotel weetjewel) moest zijn. De dames waren aardig maar een beetje vergane glorie, het bier smaakte best. Ze probeerden de sfeer van een jaren zeventig nachtclub op te roepen, compleet met een tapijtlopertje op de bar en een leren bankstel in een hoek, en dat lukte ook wel aardig, ware het niet dat die sfeer een beetje verpest werd door het publiek. Laat ik het houden op een mengeling van kamp penoze die zo uit Undercover weggelopen kon zijn en boertjes uit de omgeving van dat inteeltdorp Nuland. Mocht ik nog eens gedwongen worden tot een nachtje in dat kuthotel dan zou ik er nog wel eens gaan kijken, maar er speciaal naartoe rijden… nee, dat niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan