WHEM Julia, Den Haag (vh Gorinchem, Amstelveen, Waalwijk)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enige tijd geleden geweest toen ze in Eindhoven ontving. Ontvangt in dezelfde kamer als jane Amour ontvangt.

de foto's kloppen, maar zijn wel al 10 jaar oud of goed gephotoshopped. Desondanks heeft de dame een mooi figuur en mooie borsten. Ze zoent goed, maar echt tongzoenen niet. Ik vond ze wat afhoudened, tegen het verlegene aan. Pijpen doet ze heerlijk, maar moet ff opgang komen. wel in haar mondje klaargekomen. Daarna een massage gehad, die lekker was maar niet bijzonder en vervolgens handmatig nog een 2e keer gekomen.

Ik vond het leuk, maar voor mij geen herhaling
 
Ook gewoon een DVP, flying circus. Bezocht haar in Amsterdam paar jaar geleden. Beetje vergane glorie, matige ervaring.
 
Ook gewoon een DVP, flying circus. Bezocht haar in Amsterdam paar jaar geleden. Beetje vergane glorie, matige ervaring.
Ik kwam de advertentie zojuist ook tegen. Denk dat ik het op grond van jouw ervaring en het feit dat ze voor sex 170 vraagt maar voor bij laat gaan.
 
Ik vermoed dat de recensies op kinky nep zijn overigens.
Ik zie haar wel regelmatig voorbij komen op kinky. Maar idd, de recencies zijn allemaal mensen met 1 recencie behalve een enkeling. Afkomst "nederlands" maar spreekt geen Nederlands. Heeft een 5 jaar oud account en geen recencies hier... Hoewel ze er zo leuk uit ziet, durf ik het niet aan! :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan