Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga aankomende week naar Marrakech. Ik verblijf in Fairmont Royal Palm. Dit is buiten centrum, ben opzoek naar tips voor massage/hamam plekken met extra's. Het hotel heeft ook massages denk je dat ik die dames kan overtuigen? Zijn er nog apps of sites? Massages met extra zijn welkom maar ook dames van plezier. Eigenlijk alle tips welkom. DM mag ook😁

Ik ben vanaf 1 januari , 2weken in Agadir, heb jullie nog tips/trics, voor vrouwen ? Wat raden jullie aan ? Welke plekken/tijdstippen ? Waar vind ik de beste vrouwen voor een goede prijs ? Heb jij misschien ook adressen of plekken ?

En inmiddels voormalig lid. Zeker genoeg gelezen.
Bijzonder vind ik het, op dit forum, de enorme hoeveelheid posts van 'Voormalig lid'. Zijn dit dat mensen die snel een account aanmaken en deze snel weer op zeggen? Het is mij nog steeds onduidelijk hoe dit zit.
Open je een topic van >3 maanden, struikel je over de bijdragen van het ene na het andere 'Voormalig lid'.
Op Hookers zag je dit nooit. Is het zó ingewikkeld om iets online te doen en voor je vriendin/partner verborgen te houden? (Lijkt mij niet....)
Beste medewandelaar

Binnenkort ga ik naar Marrakech en ik hoorde dat plekken zoals McDonald's of Starbucks soms ontmoetingsplaatsen zijn voor DVP's. Iemand ervaring of tips waar je op moet letten?

Of heb ik meer geluk op prijs in de opstap leven?

Heb alvast een bnb gehuurd om alles vlotjes te laten verlopen.
Klopt, de Starbucks en McDonalds (zitten naast elkaar) in Gueliz (het 'nieuwe' stadsgedeelte) is de absolute hotspot. Dames kijken er voortdurend om zich heen, het is al snel duidelijk wie er de DVP's zijn.
Prijzen liggen er zeker niet laag, en met een hotel is het lastig (bewaking). Beheersing van het Frans is eigenlijk wel nodig, Engels wordt wel makkelijker vergeleken met tien jaar terug, maar nog steeds niet ideaal (gebasseerd op eigen ervaring, 2023).
Marokkanen die ik ken zeggen dat het erg makkelijk is daar (en in Tanger helemaal), maar zij spreken de taal - een belangrijk verschil.
Qua locatie zit je in ieder geval goed (bij McDonalds/Starbucks).

Terug
Bovenaan Onderaan