Wij zijn wel onbesneden. Doen ze daar niet moeilijk over?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenca 5 jaar geleden had ik een leuke Marokaanse collega (v) geboren in Agadir 53 jaar geleden) Zij moedigde mij aan om eens naar Marokko te gaan voor vakantie en lokale dames. Aan elke vinger minstens 10, zo hield zij mij voor. Over dit aantal hebben wij lange tijd gesproken. Zij nam uiteindelijk wel de uitspraak terug, maar zei ook dat ik als westerling sneller aan een vrouw kon komen in Marokko dan een lokale Marokkaanse man. Want: Geen manieren en geen geld. Uiteindelijk niet gegaan. Dus hoe hoog het waarheids gehalte is van dit verhaal.....Joost mag het weten.
Jij bent zo naïef. Lezend naar jouw verhaal, concludeer ik alleen maar dat jij weinig van Marokko af weet. Ik ben in Marokko meer geweest dan jij. Mijn vriend zuigt t niet uit z'n duim. Denk je nou heus dat de politie in de bergen komt als er een ''crime'' zich afspeelt? Als je met een meid uberhaupt al bent en je wordt gesnapt door de politie geef je al 500 dirham en weg zijn ze. Twintig dirham! Jij mag wel getrouwd zijn geweest met een Marokkaanse (verleden tijd, zegt al genoeg), maar je hebt echt geen idee hoe het daar aan toe gaat. Je bovenstaande commentaar is kortom beledigend.
Hij schrijft 500 dirham dat zou dan 50 euro zijn.Kijk eens aan.... onze eigen schwarzenegger. Als hij wordt gepakt door de politie, koopt hij ze gewoon om met 20 dirham (2 euro). Ja man... je hebt gelijk... een politieagent gaat zijn baan riskeren voor 2 euro.
Als je ooit eens wakker wordt, ga eens naar de huisarts. Ze hebben tegenwoordig medicijnen voor wat jij hebt.
Leuk, ik ben eerst Schwarzenegger en dan Rambo ... hilarisch hahaha!Hij schrijft: "500 dirham en weg zijn ze. Twintig dirham!"
Oftewel: ze krijgen 50 euro, en als ze zeuren dan krijgen ze maar 2 euro! Onze hollandse John Rambo![]()
Wil je me nou van mijn popcorn verslaving afhelpen?lijkt me voor iedereen goed als je hier niks meer schrijft.
Wil je me nou van mijn popcorn verslaving afhelpen?
Wat je show noemt. Iemand vertelt over prachtige en bijzondere ervaringen van vroeger en jij gaat daar heel erg tegenin. Dat is alles.Hahaha mijn excuus. Ik zal je wel tippen als er een show is op een ander topic![]()
Alleen de zon schijnt gratis.Mijn verhaal is in ieder geval waargebeurd. 5000 dirham is ook gewoon een mooi bedrag voor een arm gezin daar, helemaal als het in 1 dag verdient is.
De Nederlandse vrouwen die naar Marokko komen om zich goed te misdragen neuk je trouwens voor 0 dirham, maar gratis seks geloven jullie reaguurdertjes zeker al helemaal niet.
5.000 MAD is ongeveer 500 euro. Waarschijnlijk was dat toen nog meer. En voor dat geld heb je dus die dochter mogen neuken?Mijn verhaal is in ieder geval waargebeurd. 5000 dirham is ook gewoon een mooi bedrag voor een arm gezin daar, helemaal als het in 1 dag verdient is.
De Nederlandse vrouwen die naar Marokko komen om zich goed te misdragen neuk je trouwens voor 0 dirham, maar gratis seks geloven jullie reaguurdertjes zeker al helemaal niet.
5.000 MAD is ongeveer 500 euro. Waarschijnlijk was dat toen nog meer. En voor dat geld heb je dus die dochter mogen neuken?
Bidden tot allah of christelijk kruiswerk?Dat klopt idd, soms wel akward omdat we niet konden communiceren qua taal.
Maar met een paar gebaartjes ging ze zo op de knietjes
Bidden tot allah of christelijk kruiswerk?
Laat me raden, zo'n hoofddoekje uit de Randstad heb je ook vast een keer meegekregen van haar vader, broer of oom voor 500 euro? Niet zo fantaseren jongen, als je had gezegd dat een alleenstaande (hoeren) moeder dat gedaan had; dan was er nog een kleine kans dat ik je zou kunnen geloven. Maar een man uit de bergen, waar ze vaak nogal traditioneel en religieus zijn, die elke dag hard werkt op het land om eten, kledij en scholing te bekostigen voor zijn dochter en haar dan meegeeft aan ene David voor 500 euro nadat een tolk (die zou jou samen met die boer afmaken) afspreekt dat enkel het achterste gaatje gebruikt mag worden en jou op je blauwe ogen zou vertrouwen en zijn dochter meegeeft? In Japan denken ze ook dat alle huismoeders in Amsterdam op de wallen achter een raam werken om daarna langs de Lidl te gaan om boodschappen te doen voor manlief en de kinderen.Ik respecteer alle geloven, ga die niet beledigen hier.
Alhoewel het hartstikke geil was om een prachtige Marokkaanse dame uit de bergen in Marokko te neuken, neuk ik liever een brutaal hoofddoekje uit 1 van de grote Nederlandse steden! Uiteraard snoeihard anaal…. Mmm
En deze wijze woorden zijn van een man die Marokko echt kent! Dank je wel @Pattayamarrak !Laat me raden, zo'n hoofddoekje uit de Randstad heb je ook vast een keer meegekregen van haar vader, broer of oom voor 500 euro? Niet zo fantaseren jongen, als je had gezegd dat een alleenstaande (hoeren) moeder dat gedaan had; dan was er nog een kleine kans dat ik je zou kunnen geloven. Maar een man uit de bergen, waar ze vaak nogal traditioneel en religieus zijn, die elke dag hard werkt op het land om eten, kledij en scholing te bekostigen voor zijn dochter en haar dan meegeeft aan ene David voor 500 euro nadat een tolk (die zou jou samen met die boer afmaken) afspreekt dat enkel het achterste gaatje gebruikt mag worden en jou op je blauwe ogen zou vertrouwen en zijn dochter meegeeft? In Japan denken ze ook dat alle huismoeders in Amsterdam op de wallen achter een raam werken om daarna langs de Lidl te gaan om boodschappen te doen voor manlief en de kinderen.
Doe eens onderzoek naar de mensen die weerstand boden tegen de Fransen en Spanjaarden, dat waren de boeren, zij wilde niet dat hen vrouwen en dochters onderdrukt zouden worden. Eer en trots is meer waard dan een berg goud voor die mannen.
Maar @Daviddavidson , over hoe lang geleden gaat dit?Ik vertel geen sprookjes hier.
Twijfelde nog om te vertellen over die studentjes die ik op de universiteit van Marrakesh had geronseld maar dat sla ik over gezien de reacties hier.
Clubs, café (anonieme ) kroegen daar kan jeje ogen de koste geven 1 aan de haak slaan,een tip huur een appartementVind het flauw om mijzelf te citeren, maar dat is letterlijk wat ik zei. Marokko is economisch niet meer het land wat het was 20 jaar geleden. Alhoewel het geen Nederland is, is het ook niet meer straatarm. Dames van plezier zitten niet uit het raam te wachten tot ze een Europeaan zien. Genoeg Marokkaanse mannen daar die ook geld hebben om deze dames te verwennen.
Dus ja. Zoals al een aantal keer gemeld: als je puur gaat voor het wandelen, moet je absoluut Marokko overslaan. Als je gaat voor de zon, strand en lekker eten: absoluut naar Marokko gaan.
Dus ik begrijp uit jouw post: 150 euro basisbedrag voor 90 min. massage en daar komen de kosten voor de extra's nog een keertje bovenop?Gisteren naar Primavera Beauty & Spa gegaan op aanraden van een local. Gelukkig maar, want zelf had je het nooit gevonden.
Entree was vriendelijk, maar de prijzen zijn heftig. 150 euro voor de massage van 1,5 uur en de 'extra's' variëren van 80 voor handjob, 120 voor blowjob en 150 voor body massage en meer.
Zelf had ik Fati, niet echt heel mooi en de massage was meer aaien. Maar bij het extra deel deed ze goed haar best.
Kleren gaan uit, je mag alles aanraken en ze was overall lekker geil en stout.
Grootste minpunt was de onrust. Mijn kamer zat naast de kleedkamer, dus toch lastig om je te blijven concentreren. Maar van opgeven was geen spraken. Denk dat ze zomaar eens 20-30 min aan de slag is geweest met een handjob/blowjob.
De onrust kwam vooral door een groep van 8 mannen uit India, welke vlak na ons aankwamen en behoorlijk irritant aanwezig waren. De dames overstuur, hoop gedoe over geld en daardoor was het ineens van geen serene omgeving meer.
in de groep van 5 vrienden waarmee ik was hadden er 2 een matige ervaring, waaronder ikzelf, 1 een redelijke ervaring maar ook niet voor herhaling vatbaar. En 2 waren dik tevreden. Kortom, listig om een doorslaggevende ervaring te geven. De komende dagen gaan een andere bezoeken.
Verder is 1 van de vrienden druk op datingapps en dat werkt uitstekend. Nadeel is alleen dat ze naar je huis moeten komen en wij hebben een huis met personeel gehuurd. En door de risico's die eerder zijn benoemd is uitnodigen geen optie. Wel als het niet-Marrokkaanse vrouwen zijn, dan mag het wel.
Ook in de clubs is voldoende animo, maar dus zelfde probleem.
Via Afribaba zijn veel vrouwen beschikbaar die ook ontvangen.